طرح شهر هوشمند الکترونیکی در بوشهر اجرا می‌شود
طرح شهر هوشمند الکترونیکی در بوشهر اجرا می‌شود

خبر استان:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با ایجاد زیرساخت‌های بزرگراه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بوشهر طرح شهر هوشمند الکترونیکی اجرایی و خدمات به شهروندان تسریع می‌یابد.

به گزارش خبر استان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست بررسی اجرای طرح بزرگراه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌ها زمینه توسعه همه جانبه استان بوشهر را فراهم می‌کند اظهار داشت: اکنون زیر ساخت‌های ارتباطات بزرگراهی و جاده‌ای استان بوشهر در حال اجرا است که زمینه توسعه همه جانبه را فراهم می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه طرح بزرگراهی در محورهای مختلف این استان در حال اجرا است افزود: امسال با تخصیص اعتبارات از محل‌ها و ردیف‌های مختلف روند اجرایی طرح‌های بزرگراهی در استان بوشهر تسریع می‌یابد.
 
معاون استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: همانگونه که توسعه نیاز به زیرساخت ارتباط جاده‌ای دارد زیرساخت بزرگراه فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی مهم و ضروری است.
 
باستی با اشاره به اجرای طرح‌ هوشمند الکترونیکی در بوشهر گفت: با بررسی‌های انجام شده و انتخاب پیمانکار  طرح اجرای فیبرنوری و شهر هوشمند الکترونیکی بوشهر تدوین و اجرایی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه استان بوشهر آماده اجرای طرح‌های فناوری اطلاعات در تمام سطوح است تصریح کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم این استان آماده اجرای طرح شهر هوشمند الکترونیک است.
 
معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با اجرای زیرساخت‌های الکترونیکی و ارائه سرویس‌های مختلف اینترنتی، شهر الکترونیکی هوشمند در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
 
باستی با تاکید بر تدوین نقشه اجرایی طرح هوشمند بوشهر گفت: شهرداری و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای اجرایی شدن طرح بزرگراه ای.تی یا فناوری اطلاعات و ارتباطات همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

Visited 2 times, 1 visit(s) today