کمک ۹۵ میلیون تومانی خیر گناوه‌ای به لبنان و غزه
کمک ۹۵ میلیون تومانی خیر گناوه‌ای به لبنان و غزه
ندای استان:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از کمک ۹۵ میلیون تومانی خیر نیک‌اندیش گناوه‌ای به مردم آسیب‌دیده لبنان، غزه و یمن خبر داد.

به گزارش ندای استان،احسان ایزدپناه در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت و لبنان اظهار داشت: فعالیت پایگاه‌های هلال احمر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به لبنان در همه شهرهای استان بوشهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند گفت: در این اقدام بشردوستانه، کارکنان، امدادگران هلال احمر و داوطلبان این حوزه در حال خدمت‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌ها هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: مردم استان با مشارکت در این حرکت انسان‌دوستانه، همبستگی خود را با مردم ستم‌دیده لبنان و فلسطین اعلام می‌کنند و هر قدم که در این راه برداشته شود، نوری از امید برای مردم تحت فشار و جنگ‌زده خواهد بود.

ایزدپناه، تسکین آلام مردم ستم‌دیده را مهم‌ترین رسالت هلال‌احمر دانست گفت: خیر گناوه‌ای در قالب «پویش به وقت همدلی» در  راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم آسیب‌دیدگان لبنان، غزه و یمن، مبلغ ۹۵۱ میلیون ریال به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرد.

وی ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم اشغالگر به مردم لبنان و غزه افزود؛ اعضا جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر همچون زمان‌های خاص در ادوار مختلف برای کمک به مسلمانان مظلوم غزه ، لبنان و یمن با برپایی ۳۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان در قالب ۳۰ صندوق و ۴۱ دستگاه پوز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر اضافه کرد: این کمک‌ها به حساب متمرکز جمعیت هلال‌احمر کشور واریز می‌شود.

Visited 2 times, 2 visit(s) today