اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال فاضلاب محلات جنوبی بوشهر
اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال فاضلاب محلات جنوبی بوشهر
ندای استان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح ساخت شبکه فاضلاب حوزه جنوبی شهر بوشهر با سرعت قابل قبولی در دست اجراست و تا کنون ۶ کیلومتر خط انتقال آن ساخته شده است.

به گزارش ندای استان،ابوالحسن عالی افزود: فاضلاب حوزه جنوبی در ۲ مرحله پیش‌بینی شده که اولین مرحله این طرح با پیش‌بینی اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال شامل ۹۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال به همراه ۳ باب ایستگاه پمپاژ است.
وی با بیان این‌که عملیات اجرایی این طرح از هفته دولت سال گذشته آغاز شده و اکنون با سرعت قابل قبولی در حال اجراست، افزود: در زمان حاضر حدود ۶ کیلومتر خط انتقال با قطر ۷۰۰ میلیمتر ساخته شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: چنین خط لوله یک‌هزار میلیمتری ورودی به ایستگاه تقویت فشار مرکزی به عمق حدود ۸ متر و سازه‌های نگهبان ایستگاه‌های فشار به روش دی اس ام نیز در حال اجرا است.
وی گفت: حدود ۱۵ کیلومتر لوله‌های شبکه خریداری و آماده اجرا شده و بخشی از مرحله ۲ طرح نیز در بخش جنوب غربی شهر بوشهر به‌زودی با تعیین پیمانکار وارد مرحله اجرایی خواهد شد.
عالی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به تامین بخشی از اعتبار طرح و بهبود شرایط آب و هوایی، پیشرفت عملیات اجرایی آن در فصل جاری شتاب بیشتری پیدا کند.
وی تاکید کرد: اجرای شبکه فاضلاب با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامتی مردم در شهر‌های ساحلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که این مهم تا کنون در شهر‌های بوشهر، گناوه و دیلم اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان داشت شبکه فاضلاب از طرح‌های مهم و تاثیرگذار در بالا بردن سطح کیفیت زندگی شهرنشینی است که این مهم اکنون در محلات جنوبی بوشهر در دست اجرا است.

Visited 2 times, 1 visit(s) today