پلمپ بوتیک زنانه در بوشهر در حمایت از رژیم صهیونیستی
پلمپ بوتیک زنانه در بوشهر در حمایت از رژیم صهیونیستی
ندای استان:اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از پلمب ۶ واحد صنفی به‌دلیل تخلفات صنفی و یک بوتیک لباس که در فضای مجازی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمایت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ندای استان،در راستای اجرای طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی شهر بوشهر و اعمال ماده ۲۷ (اخذ پروانه کسب) و ۲۸ ق.ن.ص (تخلفات صنفی) مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در معیت نماینده اتاق اصناف استان از واحدهای صنفی در رسته‌های مختلف شغلی در شهرستان بوشهر بازدید کردند.

در این بازدیدها تمامی تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات انتظامی و رعایت شئونات اسلامی و عدم ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب به متصدی‌ها ارائه و تعهد اخذ شد.

در راستای اجرای طرح موصوف تعداد ۶ واحد صنفی به‌دلیل نداشتن پروانه کسب معتبر و تخلفات صنفی توسط مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با رعایت حقوق شهروندی و موازین شرعی و قانونی پلمب شدند.

همچنین برابر اخبار واصله مبنی بر حمایت متصدی یک واحد صنفی بوتیک لباس زنانه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بستر فضای مجازی (اینستاگرام) در شهر بوشهر، مراتب در دستور کار کارشناسان حوزه نظارت بر کسب و کار مجازی اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

Visited 7 times, 7 visit(s) today