افزایش رطوبت هوا و مه در استان
افزایش رطوبت هوا و مه در استان

ندای استان:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به سبب وزش ملایم بادهای جنوبی رطوبت هوا در این استان به طور نسبی افزایش می‌یابد.

به گزارش ندای استان،پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت غبار محلی و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا شرایط جوی و دریایی به‌طور نسبی ملایم است و در برخی ساعت‌ها افزایش ابر و وزش ملایم باد دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط ساحلی همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این مدت سمت وزش باد متغیر  و به‌طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ و در برخی ساعت‌ها تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و گاهی در بعد از ظهر تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۵:۳۴ ، مد اول ساعت ۱۱:۳۷ ، جزر دوم ساعت ۱۶:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۴۶ خواهد بود.