امام جمعه : صنعت به توسعه ورزش کنگان توجه جدی کند
امام جمعه : صنعت به توسعه ورزش کنگان توجه جدی کند

ندای استان: امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم توجه صنایع به محیط پیرامونی گفت: صنعت به توسعه ورزش کنگان توجه جدی کند.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت هفته ورزش و جوانان افزود: انتظار جدی و بجای مردم بویژه جامعه ورزش این است که وزارت نفت و شرکت‌های مستقر در منطقه توجه و حمایت جدی از ورزش و دسته جات ورزشی شهرستان داشته باشند.

وی بیان داشت: همانگونه که تیم ورزشی شهرهای مختلف صنعتی کشور مشمول حمایت صنعت اند ورزشکاران این شهرستان نیز خواستار حمایت صنعت از ورزش در این خطه اند.

خطیب جمعه کنگان با تقدیر از ورزشکاران به‌ویژه معلولان و جانبازان ورزشکار گفت: ورزش در عصر حاضر یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

محمودی با تسلیت اربعین حسینی بیان کرد: راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی معرفی کننده فرهنگ عاشورا به جان و تجلی همدلی و صفا بین جامعه شیعی و امت اسلامی است.

وی با تقدیر از ستاد اربعین حسینی بویژه مردم و جوانان کنگان و بنک از همت بلند آنان در استقبال و پذیرایی و اسکان زائرین اربعین از استان بوشهر، هرمزگان، کرمان و فارس تشکر و از ستاد اربعین سید الشهداء و در کربلا و مسیر کربلا به نجف تقدیر کرد.

امام جمعه به اظهارات شتابزده برخی مقامات ارشد کشور در خصوص زیر سوال بردن نظارت استصوابی شورای نگهبان اشاره و با بیان اینکه به فرموده امام(ره) تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است تاکید کرد: نتیجه زیر سوال بردن و رد نظارت استصوابی شورای نگهبان اشغال مناصب حساس حکومتی توسط برخی نفوذی هاست.

محمودی به موفقیت و اقتدار اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری سر شبکه سایت و کانال آمد نیوز و از فعالان فتنه ۸۸ اشاره و با تشکر از سپاه قهرمان خصوصا پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه اظهار داشت: دستگاه قضایی با قوت، سرعت و دقت این مفسد بزرگ و همکاران و همراهانش را به سزای اعمالشان برساند.

وی با تبیین بیانات رهبری فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: معظم له دانشگاه امام حسین (ع) را یکی از برکات الهی و سپاه را در داخل و خارج از کشور دارای عزت برشمردند و با استناد به آیات وحی بر ضرورت حفظ و افزایش آمادگی سپاه تاکید کردند.

امام جمعه به موضوع حمله به نفتکش ایرانی اشاره آن را نشانه ای از درماندگی استکبار دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی در مناسب ترین زمان ممکن بهترین، قاطع ترین و کوبنده ترین پاسخ را به متجاوزان خواهد داد.

گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان و نکوداشت شهیدان حاج سید مصطفی خمینی(ره) و شوشتری از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.