ته لنجی از ثبت سفارش معاف شود
ته لنجی از ثبت سفارش معاف شود

ندای استان:نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:ته لنجی را از شرایط اداری و ثبت سفارش معاف کنید تا ته لنجی در این استان به شیوه سنتی ادامه داشته باشد.

به گزارش ندای استان، سکینه الماسی پنج‌شنبه شب در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و گفتگو دولت و بخش خصوصی  بیان کرد: استان بوشهر یک استان صنعتی است که این صنعت از شهرستان‌های جنوبی حاصل شده است.

او تصریح کرد:از شما وزیر صمت می‌خواهیم نگاه ویژه تری به شهرستان‌های جنوبی داشته باشید.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط در استان بوشهر برخلاف دیگر شهرستان‌ها به گونه‌ای است که ما شرمنده بخش خصوصی هستیم.

الماسی عنوان کرد: در بخش بازرگانی صد قلم کالا که تحت عنوان ته لنجی وارد می‌شود، را معاف از شرایط اداری و ثبت سفارش کنید تا ته لنجی در استان بوشهر به شیوه سنتی ادامه داشته باشد.

او یادآور شد: این روش تجارت  از روش‌های قدیمی و سنتی است و باید ادمه داشته باشد و از شرایط ثبت سفارش و دیگر موارد ازاد باشد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این استان در حوزه کشاورزی فقط دو محصول گوجه فرنگی خارج از فصل و خرما صادر می‌کند. بیان کرد: خواهشمندم این دو محصول را معاف از عوارض کنید و از صادرات ان جلوگیری نکنید زیرا کشاورزان پارسال خسارت‌های زیادی دیده اند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان