شهروندی با ضرب چند گلوله در بوشهر به قتل رسید+فیلم و جزئیات قتل
شهروندی با ضرب چند گلوله در بوشهر به قتل رسید+فیلم و جزئیات قتل

ندای استان:مردی ۴۰ ساله در محله سرتل شهر بوشهر به ضرب گلوله چهارشنبه شب، ۲۴ مهرماه ۹۸ مقابل یکی از نمایشگاه های اتومبیل به قتل رسید.

به گزارش ندای استان،فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت،فردی که شب گذشته با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی در بوشهر شده بود بر اثر واژگونی خودرو در دیلم مجروح و در بیمارستان تحت درمان می باشد.

سردار خلیل واعظی گفت: ساعت ۲۰شب ۲۴مهر ماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابانهای جنوب شهر بوشهربه پلیس اطلاع داده شد.
وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت “احمد” در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در انظار مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل می رسدقاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده اند.
سردار واعظی با بیان اینکه بررسی اولیه نشان داد از ۱۲گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل ۸ گلوله به مقتول اصابت کرده بوداظهار داشت: با حضورکارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج ودر تلاش جهت خروج از استان هستند.
وی بیان کرد:با اعلام دستورات هوشیاری به شهرستانهای تابعه این خودرو شناسایی ودر ورودی شهر دیلم در طرح 🔸عملیاتی پلیس قرار گرفت و بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: خودرو به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل به تیر برق برخورد و دچار آتش سوزی شد.
وی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند ولی به علت شدت برخورد دونفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم که به بیمارستان منتقل و تحت درمان می باشد.
سردار واعظی با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی از استانهای همجوار می باشند خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو اسلحه بکار رفته در قتل و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.