بغضی که بالاخره ترکید،شاهین به جمع هشت تیم برتر راه یافت
بغضی که بالاخره ترکید،شاهین به جمع هشت تیم برتر راه یافت

ندای استان:تیم شاهین شهرداری بوشهردر مرحله یک هشتم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با شکست سایپا تهران راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش ندای استان،دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سایپای تهران در مرحله یک هشتم نهایی‌مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر برگزار شد.

در نیمه نخست تیم شاهین شهرداری بوشهرتوانمندی و درخشش خود را با وارد کردن ۲ گل در دروازه سایپا تهران برتری خود را در این رقابت نشان داد.

گل‌های این نیمه در دقیقه ۲۶ بازی از روی نقطه پنالتی توسط بهمن سالاری و دقیقه ۳۷ با شوت سرکش دانیال مومنی به ثمررسید.

در نیمه دوم حملات متعددی برروی دروازه‌ها تدارک دیده شد که مهاجم سایپا در محوطه جریمه توسط مدافعان شاهینی‌ها متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که معین عباسیان پشت توپ قرار گرفت که با درخشش دروازه‌بان گرجستانی شاهین بوشهر «ماکسیم کوویلیتایا» توپ مهار شد.

در ادامه، بازی با فراز و نشیب‌هایی  همراه بود ولی ثمری نداشت تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاهینی‌ها به پایان برسد و  این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور شود.

قضاوت دیدار شاهین‌شهرداری بوشهر و سایپا تهران  برعهده محمدرضا اکبریان با همراهی آرمان اسعدی، محمدرضا مدیرروستا و عنایت قوچ کانلو بود.

مهرداد کریمیان بعد از جدایی عبدالله ویسی هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را برعهده گرفت که  شاهینی‌ها در نخستین دیدار  پس از دوران سرمربی عبدالله ویسی، به نخستین پیروزی دست یافتند.