انتصاب فرمانده جدید انتظامی شهرستان «دیر»
انتصاب فرمانده جدید انتظامی شهرستان «دیر»

ندای استان:در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان بوشهر، سرهنگ مهدی نظریه به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر معرفی شد.

به گزارش ندای استان، کریم علی‌حسنی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر اظهار داشت: امنیت بهترین هدیه‌ای است که نیروی انتظامی می‌تواند به مردم هدیه بدهد و اقتدار این نیرو چون در راستای آرامش مردم است بنابراین مورد قبول جامعه قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه شرایط برای عبور و مرور قاچاقچیان در سطح شهرستان دیر ناامن شده است، افزود: با تلاش تمامی نهادها و دستگاه‌ها به‌ویژه نیروی انتظامی امنیت پایداری در شهرستان دیر برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌ایم.

وی ایجاد امنیت را مهمترین مسئله برای سرمایه‌گذاری دانست و عنوان کرد: در سال رونق اقتصادی برای رونق تولید و سرمایه‌گذاری در شهرستان تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم.

علی‌حسنی گفت: از سوی دولت و نظام یک سری حمایت‌ها و معافیت‌هایی برای مشاغل سنتی و رونق تجارت در شهرهای ساحلی در نظر گرفته شده است که انتظار است با مرزنشینان همکاری بیشتری شود تا شاهد رونق بنادر و معیشت مردم باشیم.

فرمانده پیشین انتظامی شهرستان دیر اظهار داشت: شهرستان دیر علی‌رغم گستردگی حوزه انتظامی در مطلوب‌ترین وضعیت امنیتی قرار دارد و  شاهد کاهش جرائم در این شهرستان هستیم.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری امن‌ترین شهرستان استان بوده است  که به‌اسطه پیشینیه مذهبی و وجود چهره‌های مذهبی ، حمایت مردم و مسؤولین و ائمه جمعه و اقدامات انتظامی محقق شده است.

سرهنگ مهدی نظریه فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر نیز گفت:  تعامل و همکاری مردم و مسؤولین زمینه‌ساز تأمین امنیت مطلوب در شهرستان دیر است .

به گزارش فارس، در این آیین از خدمات سرهنگ فرهاد آراوند تجلیل و سرهنگ مهدی نظریه به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر معرفی شد.