افتتاح  سامانه اختصاصی عملیاتی اموال منقول در استان
افتتاح  سامانه اختصاصی عملیاتی اموال منقول در استان

ندای استان:سامانه اختصاصی عملیاتی اموال منقول به صورت پایلوت کشوری در استان بوشهر آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: امیدوارم که فرآیندهای همه دستگاه‌ها به صورت اتوماسیون انجام شود تا به بهبود کارها کمک کرده و هم شفاف‌سازی را فراهم سازد.

مجید خورشیدی اضافه کرد: وقتی سیستمی شفاف باشد سیستم اطلاعات مناسب را ارائه می‌کند و به شفافیت و سلامت کارها بیش از پیش کمک می‌کند.

وی بیام کرد: اموال تملیکی مجموعه‌ای است که استان بوشهر به آن افتخار می‌کند. در گذشته وضعیت نابسامانی در این بخش بوده است و خوشحالیم که فردی معتمد در راس این دستگاه است و امیدواریم این اموال که متعلق به مردم است با تلاش شبانه‌روزی ساماندهی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم سازمان اموال تملیکی کشور هم نسبت به امکانات و تجهیزات این دستگاه عنایت کرده و شاهد نگاه بهتری به این مجموعه باشیم.

وی با تاکید بر حمایت از سازمان اموال تملیکی افزود: این سازمان از دستگاه‌های درآمدزا است و انتظار می‌رود که بیش از این پیش مورد حمایت و توجه قرار گیرد.

کرامت‌الله سلیمانی سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر نیز اظهار داشت: سامانه اختصاصی عملیاتی اموال منقول به صورت پایلوت کشوری در استان بوشهر آغاز به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه نقش مهمی در فسادزدایی خواهد داشت اضافه کرد: با نتیجه‌بخش بودن این سیستم در استان بوشهر، در دیگر استان‌ها نیز شاهد راه‌اندازی این سیستم خواهیم بود.