کلاهبرداری در کرمان، دستگیری در عسلویه
کلاهبرداری در کرمان، دستگیری در عسلویه

ندای استان:متهمان در بازجویی پلیس اعتراف کردند قصد داشتند با سوء استفاده از اربعین از طرف استان خوزستان به خارج از کشور فرار کنند

به گزارش ندای استان،سرهنگ پیمان فتاحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در عملیاتی هماهنگ و مشترک با پلیس استان کرمان، با رصد اطلاعاتی موفق شدند ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که پس از کلاهبرداری و سرقت از شهروندان کرمانی متواری شده بودند را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: در عملیات مشترک اطلاعاتی با پلیس آگاهی استان کرمان، ماموران انتظامی با استقرار در ایستگاه بازرسی امام خمینی (ره) روستای بندو از توابع شهرستان عسلویه، این افراد را که با یک دستگاه خودرو سواری پژو در حال خروج از استان بودند را  دستگیر کردند.
فتاحی ادامه داد: با استعلام از بانک اطلاعاتی مشخص شد، متهمان از طرف یکی از دادسراهای استان کرمان به اتهام کلاهبرداری از ۱۴ شهروند کرمانی به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال در تعقیب قرار دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: متهمان در بازجویی پلیس اعتراف کردند قصد داشتند با سوء استفاده از اربعین از طرف استان خوزستان به خارج از کشور فرار کنند اما با مشاهده موانع شدید امنیتی و انتظامی مجبور به بازگشت شدند.
فتاحی افزود: هر ۲ متهم پس از تکمیل تحقیق در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.