پرداخت غیرحضوری قبوض آب ۸۰ درصد مشترکان روستایی
پرداخت غیرحضوری قبوض آب ۸۰ درصد مشترکان روستایی

ندای استان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: ۸۰ درصد از مشترکان آبفای روستایی استان بوشهر، قبوض آب بهای مصرفی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می‌کنند.

به گزارش ندای استان به نقل از پاون، “روح اله طاهریان‌پور” افزود: در شش ماهه اول امسال از تعداد ۱۰۸ هزار و ۴۲۲ فقره قبوض پرداختی آب روستایی استان، ۸۵ هزار و ۸۶۲ فقره به‌صورت غیرحضوری پرداخت شده است.
وی با درخواست پرداخت به موقع آب بها توسط مشترکان آب روستایی استان، اظهار داشت: در صورت پرداخت به موقع آب بها و دریافت مطالبات، امکان خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مشترکان فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر همچنین با تاکید بر پرداخت غیرحضوری قبوض آب گفت: در صورت پرداخت حضوری توسط بانک‌ها، کارمزد قبوض آب از حساب آب و فاضلاب روستایی استان کسر می‌شود و در این راستا انتظار داریم مشترکان آب‌بهای خود را به صورت غیرحضوری از طریق خودپردازها، اینترنت، تلفن و موبایل پرداخت کنند.
طاهریان‌پور یادآور شد: تمامی انشعاب‌های مشترکان روستایی استان بوشهر ۹۶ هزار و ۸۵۹ فقره بوده که ۹۲ درصد آن خانگی و مابقی صنعتی، تجاری و عمومی- اداری است.