همه گزینه های محتمل برای نیمکت شاهین!
همه گزینه های محتمل برای نیمکت شاهین!

ندای استان:پس قطع همکاری عبدالله ویسی از سرمربیگری شاهین شهرداری بوشهر، خبر‌هایی از گزینه های احتمالی این باشگاه برای جایگزینی این مربی شنیده می‌شود.

به گزارش ندای استان  از فوتبال بوشهر،عملیات جدا سازی ویسی و شاهین شهرداری به شکلی کلید خورد که مخالفان حضور او، از ابتدا دوست داشتند! در این باره گزارش مفصلی خواهیم نوشت که بزودی روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت اما در این یادداشت از گزینه های جدی نیمکت شاهین شهرداری خواهیم گفت که می تواند جذاب باشد.

 

علی دایی:آقای گل جهان که همین چند روز پیش تا آستانه قرارداد بستن با گل گهر هم پیش رفت اما بنظر می رسد دایی فعلا مربی گری نکند! کافیست به ماجرای مصاحبه او در زمان مربی گری اش در سایپا برگردید.دوستان نزدیکش می گویند او زیاد تمایل به مربی گری در شهرستانها ندارد چرا که دوست دارد بیشتر کنار خانواده باشد!

 

علی کریمی:یکی از گزینه های محتمل برای نیمکت شاهین شهرداری،هر چه باشد او علی کریمی است و تماشاگر به ورزشگاه خواهد آورد.گفته می شود از دو هفته پیش نام علی کریمی برای سرمربی گری شاهین مطرح شده و حتی با وی صحبت شده اما او که آدم رک و شفافی است گفته باید زیر ساختهای تیمتان مشخص شود و نمی خواهم مانند سپید رود خودم برای حل مشکلات دوندگی کنم!

 

حمید کللی فرد:مرد نام آشنای فوتبال بوشهر که نام او با شاهین گره خورده است.کللی فرد از جمله گزینه های بومی و باتجربه است که موافقان و مخالفان خود را دارد .برخی منابع می گویند ویسی قبل از برکناری مذاکراتی با این مربی بوشهری داشته و از وی برای حضور در تیم کمک خواسته اما مرد سرد و گرم چشیده فوتبال بوشهر گفته اگر بیایم باید تکلیف برخی مسائل روشن شود.

 

غلامرضا دلگرم:مربی برازجانی و تحصیلکرده بومی که در ایرانجوان کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشت ،دلگرم آدم اهل لابی نیست و شاید همین باعث شود تا شاهینی ها فعلا به وی فکر نکنند.

 

علی مرزبان:مربی سابق شاهین و تیمهایی مانند پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان ،او فعلا بیکار است و تیمی ندارد اما در سالهای اخیر خیلی کارنامه پرباری نداشته ولی آدمیست که برای کار کردن انگیزه زیادی دارد و فوتبال را علمی دنبال میکند.

 

مجید جلالی:برخی از مخافان ویسی به شدت دوست دارند آقا معلم را به بوشهر بیاورند .جلالی فعلا بیکار است و در برنامه های تلوزیونی بیشتر او را می بینیم. او مرد آرام و متینی در فوتبال ماست که اگر به بوشهر بیاید امکانات می خواهد و البته اجازه دخالت در کارش را به کسی نمی دهد!

 

مهدی تارتار:مربی سابق پارس جنوبی جم که سه سال موفق را در جم پشت سر گذاشت.مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان باعث شد او تا استانه فسخ قرارداد هم پیش برود.برخی در اطراف شاهین شهرداری به شدت دوست دارند تارتار راهی بوشهر شود اما فعلا راهی مسجد سلیمان شده و باید منتظر ماند و دید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف این مربی چه خواهد شد!

 

نادر دست نشان:او هم فعلا تیمی ندارد و دو فصل پیش تا استانه مربی گری در شاهین شهرداری پیش رفت که به یکباره ورق به سود فکری برگشت.دست نشان نشان داده در تیمهای بحران زده بد کار نکرده و او هم می تواند یکی از گزینه های هیات مدیره لقب بگیرد!

 

اسکوچیچ:سرمربی نفت ابادان که سه روز است در تمرین تیمش حضور ندارد و خواستار دریافت حق و حقوقش شده است! اسکوچیچ در فوتبال ایران فرد با تجربه ای بشمار می رود و او هم می تواند یکی از گزینه ها باشد.

 

در میان نامهایی مانند اکبر میثاقیان،غلام پیروانی ،سیروس پورموسوی و…..وجود دارند و باید دید آنهایی که خیلی تلاش کردند تا ویسی را کنار بزنند با کدام گزینه راحت تر کنار خواهند آمد!