مرضیه هاشمی: رسانه‌ها وحدت دو ملت ایران و عراق را تبیین کنند
مرضیه هاشمی: رسانه‌ها وحدت دو ملت ایران و عراق را تبیین کنند

ندای استان:خبرنگار و مستندساز آمریکایی گفت: با وجود حمله رسانه‌ای علیه ایران و عراق رسانه‌های مستقل باید نشان دهند که میان مردم این دوکشور همراه وحدت وجود داشته و هیچکس قادر به جدایی ‌ملت های آنها نیست.

به گزارش ندای استان،مرضیه هاشمی روز چهارشنبه در گفت‌گو با ایرنا در بوشهر افزود:همچنین باید نشان داد این رویکرد برای سایر ملت‌های اسلامی نیز صادق و وحدت چنین کشورهایی ناگسستنی است.

وی بیان کرد: در کشور عراق مانند هر کشوری مشکلاتی وجود دارد ولی در این ناآرامی‌ها آمریکا پشت این جریان قرار دارد و سعی در انجام هرکاری است تا از این طریق با حرکت بزرگ اربعین مقابله کند.

هاشمی ادامه داد: پیاده روی اربعین بزرگ ترین تجمع هر سال دنیا و نشانه  قدرت و وحدت مسلمان است که به عنوان یک حرکت عظیم و عجیب روزانه رو به گسترش است.

وی افزود: رسانه‌های غربی نمی‌خواهند عظمت اربعین را نشان بدهند زیرا  این مهم برای آنها یک زنگ خطر است و چنانچه انعکاس دهند نیز گستره آن خیلی محدود است.

هاشمی بیان کرد: در این زمینه رسانه‎های مستقل باید برای پوشش حرکت اربعین خیلی فعالیت داشته باشند.

وی گفت: پیش از این نیز داعشی‌ها خیلی کار کردند ولی نتوانستند جلوی حضور مردم در مراسم اربعین را بگیرند.

هاشمی افزود: امیدواریم امسال مردم با جمعیت بیشتر نسبت به سال گذشته در مراسم اربعین شرکت کنند زیرا پیغام اصلی آن عدالت اسلام و عشق امام حسین است.