رئیس اصناف بوشهر: کسبه‌ها وضعیت خوبی ندارند
رئیس اصناف بوشهر: کسبه‌ها وضعیت خوبی ندارند

ندای استان:رئیس اصناف بوشهر گفت: کسبه و بازاریان بوشهر در وضعیت خوبی قرار ندارند.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، مصطفی گراشی امروز همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف با فرمانده ناجا استان بوشهر با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع از سوی پلیس در استان و کشور کم‌نظیر است، اظهار داشت: وجود حس همکاری و احترام به هم‌نوع در پلیس استان و کشور نشان از فرهنگی والا در بدنه ناجا دارد.

رئیس اتاق اصناف بوشهر بیان کرد: در سال‌های اخیر کمتر اتفاق افتاده که یکی از شهروندان از پلیس شاکی باشد، زیرا پلیس استان همراه همواره قانونی عمل کرده است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات بازار بوشهر، تاکید کرد: مدیریت بازار بوشهر آماده همکاری با پلیس نظارت بر اماکن عمومی است.

گراشی ادامه داد: در یکی دو سال اخیر به‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و رکود تورمی، بدنه بازار استان همواره انصاف و همراهی با مردم را سرلوحه کار خود قرار داده به همین دلیل هم با کمترین میزان نارضایتی از بازاریان مواجه‌ایم.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر با بروز نوسانات در بازار ارز و شرایط اقلیمی استان که توانایی جذب‌ توریست ندارد، کسبه به مشکلات مالی- مدیریتی دچار شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر افزود: از آنجا که معیشت مردم استان به تجارت دریایی و صیادی وابسته است اگر هر یک از این دو بال دچار مشکل شود کاسبی با بحران مواجه می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی استان و وجود تحریم‌های سخت، مدیریت بازار از پلیس می‌خواهد که تنگناهای اقتصادی استان را به مدیران ناجای کشور انعکاس دهند تا بتوانیم با تفاهم بیشتر راهبردی برای عبور از بحران اقتصادی بازار اتخاذ کنیم.

گراشی خاطرنشان کرد: وقتی بحران اقتصادی رخ می‌دهد همه دچار مشکل می‌شوند و برای عبور از آن بحران همه باید پای کار باشند و خوشحالیم که در این شرایط پلیس استان برادرانه در کنار اصناف قرار دارد.