پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در روستاهای تنگستان
پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در روستاهای تنگستان

ندای استان:فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در روستاهای شهرستان، گفت: تولید در روستاهای تنگستان رونق گرفته است.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای جمالی از توابع بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی افزود: تلاش‌های خوبی برای عمران و آبادانی بیشتر روستاها توسط نماینده دولت در استان و هم نماینده مردم در مجلس در حال انجام است و امیدواریم با همکاری دهیاران و شورای اسلامی شاهد رونق و آبادانی روستاها برای رضایتمندی بیشتر روستائیان باشیم.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید یک نگاه ویژه‌ای به توسعه روستاها در همه ابعاد آن شده است و امروز در جای جای مناطق روستایی شهرستان، صدای عمران و آبادانی با تلاش مجموعه دولت تدبیر و امید، روستائیان، شوراها و دهیاری‌ها به گوش می‌رسد.

وی بیان کرد: این امر در سال رونق تولید، شور و شوق مجموعه های فوق را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، بیش از پیش خود را نمایان ساخته است و این فعالیت ها بدون تردید جز با اراده روستائیان تحقق نخواهد یافت.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی چون آسفالت معابر، بوستان‌های امید، زمین‌های چمن مصنوعی و … در روستاها اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و رضایت‌مندی بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: امروز شاهد حضور و استفاده جوانان، نوجوانان، خردسالان، دانش آموزان و همه اهالی روستا از این فضاهای ورزشی برای ورزش و نشاط هستیم. افتتاح و بهره برداری از زمین‌های چمن مصنوعی باعث شده آسیب های اجتماعی در روستاها کاهش پیدا کند.

وی افزود: یکی از بحت هایی که دولت در روستاها داشته در حوزه اشتغال روستایی است که با اشتغال زایی در روستاها جلوی مهاجرت روستائیان به شهر ها گرفته است.

فرماندار تنگستان یاد آورشد: در سال ۹۷ و ۹۸ در تنگستان در حوزه اشتغال روستایی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به روستائیان پرداخت شده است و با توجه  به شعار سال که رونق تولید است دولت برای تحقق شعار سال اقدامات خوبی در روستاها انجام داده است.