حذف قبوض کاغذی گاز از آذرماه+جزئیات
حذف قبوض کاغذی گاز از آذرماه+جزئیات

ندای استان:رحمانی گفت:در حال حاضر قریب به ۲۰۰ هزار مشترک گاز در استان بوشهر در تمامی شهرها و روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

به گزارش ندای استان، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی جزو برنامه‌های دولت است، اظهار کرد: با انجام طرح حذف قبوض کاغذی گاز قدم بزرگی در صرفه جویی در هزینه‌ها برمی داریم که این مهم با همکاری مردم محقق می‌شود.

وی با اشاره به مزایای این طرح گفت: دسترسی بموقع، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، امکان پیگیری و پرداخت آنلاین و تسریع در وصول مطالبات و همچنین صرفه جویی در کاغذ مصرفی و به تبع آن کاهش آلودگی های زیست محیطی  از مهمترین مزیت های این طرح می باشد.

رحمانی گفت: در حال حاضر قریب به ۲۰۰ هزار مشترک در استان بوشهر در تمامی شهرها و روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

رحمانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه مشترکین گاز طبیعی استان در مورد مراحلی که مشترکان باید طی کنند تا اطلاعات قبض گاز به صورت پیامک برای آن‌ها ارسال شود، توضیح داد: مشترک باید شماره اشتراک ۱۱ رقمی خود را از طرق تلفن سرپرست خانوار به صورت A شماره اشتراک را به سامانه ۱۰۰۰۴۱۹۴ پیامک کنند.

در پایان رحمانی افزود: پایان مهلت ثبت نام شماره همراه مشترکین گاز آذر ماه ۱۳۹۸ می باشد.