نارضایتی معاون استاندار از روند اجرای راه ورودی دیلم
نارضایتی معاون استاندار از روند اجرای راه ورودی دیلم

ندای استان:معاون عمرانی استاندار بوشهر با ابراز نارضایتی از عملکرد دست‌اندرکاران پروژه راه ورودی دیلم گفت: مجریان در کمترین زمان ممکن نسبت به تسریع و تکمیل پروژه اهتمام ورزند.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر با همراهی مدیران شهرستانی دیلم، مدیران کل دفتر شهری و دفتر فنی استانداری  از چند پروژه شاخص عمرانی شهرستان دیلم بازدید و دستورات لازم را در راستای پیشرفت پروژه ها صادر کرد.

مسیر شش کیلومتری ورودی دیلم، قطعات مختلف جاده دیلم – بهبهان، فاز دوم رینگ جنوبی دیلم و حاشیه فاز نخست رینگ جنوبی با پتانسیل گردشگری از جمله پروژه‌هایی بودند که توسط معاون عمرانی استاندار مورد بازدید قرار گرفتند.

مهرداد ستوده عصر یکشنبه در این بازدید با ابراز نارضایتی از روند کند پروژه ورودی دیلم از دست اندرکاران این پروژه خواست بدون فوت وقت و در کمترین زمان ممکن نسبت به تسریع و تکمیل پروژه اهتمام ورزند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: در این پروژه، ابنیه ها خوب کار شده ولی به دلیل کمبود ماشین آلات روند پروژه کند است که از دست‌اندرکاران پروژه می‌خواهم تا بهمن ماه امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

ستوده همچنین با ابراز رضایت از اجرای محور دیلم – بهبهان بیان کرد: قطعه اول این محور به طول شش کیلومتر فعال است و ۲.۵ کیلومتر محور گردنه این مسیر نیز فعال شده است و امیدوار هستم پیمانکار چهار کیلومتر قطعه دوم نیز به زودی مشخص شود و شروع به کار کند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در ارتباط با  فاز دوم رینگ جنوبی دیلم نیز گفت: برآورد واقعی توسط دفتر فنی استانداری، دفتر شهری استانداری و شهرداری دیلم انجام شود تا بتوانیم اعتبار لازم را پیش بینی کنیم.

ستوده ابراز داشت: با وجود کمبود اعتبارات و بودجه از هیچ تلاشی برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار استان فروگذار نمی‌کنیم و در راستای رضایت‌مندی مردم، همه توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: کار کردن در چنین شرایطی هنر است اینکه بتوانیم ثابت کنیم با وجود تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی با تلاش جهادی امید را در جامعه با بهره برداری پروژه‌های کاربردی زنده کنیم.