کمک ۱۰ میلیارد تومانی به ایتام بوشهری
کمک ۱۰ میلیارد تومانی به ایتام بوشهری

احمد لطفی گفت:کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود.

به گزارش ندای استان، احمد لطفی صبح امروز در همایش تجلیل از خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد اظهار داشت: خیران و حامیان نیکوکار، مروجان همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در این طرح که برخاسته از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آنها قرار می‌دهند.

لطفی از پرداخت کمک‌های نقدی حامیان به ایتام خبرداد و  بیان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری حامیان بوشهری ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به ایتام و فرزندان نیازمند دارای سرپرست تحت حمایت پرداخت کردند.

وی خاطر نشان کرد:کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون ۶ هزار و ۴۴۴ نفر فرزند یتیم و غیر یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: ۱۲ هزار حامی نیکوکار حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین را بر عهده دارند.

فارس نوشت،لطفی با تاکید بر اینکه بخش قابل‌توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی ایتام از محل مبالغ واریزی حامیان رفع می‌شود خاطر نشان کرد: خیان نیکوکار می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهیانه حمایت‌های غیر نقدی در زمینه تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن،کمک‌های درمانی، مساعدت‌های فرهنگی وکمک به تأمین جهیزیه فرزندان ایتام و محسنین را  نیز انجام دهند.

وی در ادامه افزود: بستر لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان فراهم‌ شده و مردم نیکوکار استان می‌توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود در زمینه‌های مختلف از جمله اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: همچنین مردم استان در صورت تمایل می‌توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد در استان و شهرستان ها و یا با مراجعه به سایت اکرام ایتام امداد به نشانی ekram.emdad.irدراین طرح معنوی  ثبت‌نام  و جهت واریز مستقیم کمک های خود به فرزندان معنوی اقدام نمایند.