شاهین بوشهر همچنان در حسرت برد/ جمی ها به دنیزلی باختند
شاهین بوشهر همچنان در حسرت برد/ جمی ها به دنیزلی باختند

ندای استان:در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم مقابل حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش ندای استان، تیم های تراکتور تبریز و پارس جنوبی جم در سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مصطفی دنیزلی به پایان رسید.

گفتنی است، تیم تراکتور تبریز با این نتیجه در جدول رده بندی ۱۴ امتیازی شده و پارس جنوبی جم نیز ۶ امتیازی باقی ماند. تراکتور نیز همانند سپاهان در شش هفته اول لیگ برتر گلی دریافت نکرده و رکورد جدیدی را ثبت کردند.

در دیگر دیدار این رقابتها که در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار شد،تیم شاهین شهرداری بوشهر که در پنج بازی گذشته چهار شکست و یک مساوی در کارنامه خود داشت و تیم فولاد خوزستان هم در پنج بازی گذشته ۳ مساوی، یک برد و یک باخت تجربه کرده بود به مصاف هم رفتند.

۲ تیم که در رقابت هفته ششم لیگ برتر به دنبال کسب ۳ امتیاز بودند در نیمه نخست با وجود حملات گوناگون ولی هیچکدام از توپ‌ها به تور دروازه‌ها برخورد نکرد و این نیمه بدون گل با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی هر چند حملات تیم شاهین بوشهربر روی تیم حریف افزایش یافت ولی این فولاد خوزستان بود که در دقیقه ۵۶ بازی توانست با پاس زیبای فرزاد جعفری، درون محوطه جریمه، حسن بیت سعید را صاحب توپ کند و این بازیکن با یک ضربه تمام کننده دروازه شاهین بوشهر را باز کرد.

پس از این گل شاهینی‌ها برای جبران گل خورده در بازی خانگی حملات متعددی بر روی دروازه فولاد تدارک دیدند ولی فولادی‌ها مجددا بر روی دروازه تیم شاهین خطرساز شدند و در دقیقه ۶۰ شوت سرکش احمد عبدالله‌زاده با اختلاف ناچیز از روی دروازه شاهین بوشهر به بیرون رفت.

این رقابت در ادامه فراز و نشیب‌هایی برای دو تیم به همراه داشت و بازی با همین نتیجه یک برصفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید تا شاهین پنجمین شکست خود و فولاد دومین پیروزی خود را در لیگ نوزدهم تجربه کند.