اهدای نوشت‌افزار از محل صرفه‌جویی حذف قبض‌های کاغذی برق
اهدای نوشت‌افزار از محل صرفه‌جویی حذف قبض‌های کاغذی برق

ندای استان:شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر امروز از محل بخشی از صرفه‌جویی که حذف قبض‌های کاغذی برق در پی داشت، صد بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان یکی از محله‌های کمتربرخوردار بندر بوشهر هدیه داد.

به گزارش ندای استان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به این‌که این بسته‌ها شامل دفتر، مداد، پاک‌کن، مدادتراش و بسته آموزشی است، گفت: تا چند روز آینده ۱۲ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار استان بوشهر از محل همین صرفه‌جویی‌ها اهدا می‌شود.

اردشیر مذکوری درباره طرح ملی قبض سبز که حذف قبض‌های کاغذی برق و پیامکی کردن آن‌هاست هم گفت: تاکنون بیش از ۹۸ درصد مشترکان برق یعنی ۴۶۵ هزار مشترک شماره تلفن خود را برای دریافت قبض پیامکی ثبت کرده‌اند و ۲ درصد دیگر یعنی ۱۰ هزار مشترک باقی مانده است.

مشاور مدیرعامل شرکت توانیر هم که در اهدای این بسته‌ها در بوشهر حضو داشت به خبرگزاری صداوسیما گفت: با اجرای طرح ملی قبض سبز سالانه از قطع ۱۲ هزار درخت جلوگیری می‌شود و سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی برای کشور دارد.

مسعود معین‌پور افزود: ۳۶ میلیون مشترک برق در کشور داریم که تاکنون ۹۶ درصد آن‌ها در این طرح شرکت و شماره تلفن خود را ثبت کرده‌اند.

به گفته او با بخشی از صرفه‌جویی طرح ملی قبض سبز، ۱۰۰ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار تهیه شده و تا چند روز آینده به دانش‌آموزان مناطق کمتربرخوردار کشور اهدا می‌شود.