۳۳ هکتار زمین‌های ملی بوشهر رفع تصرف شد
۳۳ هکتار زمین‌های ملی بوشهر رفع تصرف شد

ندای استان: با تلاش یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر در نیمه نخست امسال ۳۳ هکتار از زمین‌های ملی حوزه این شهرستان با حکم قضایی از دست متصرفان خارج شد.

به گزارش ندای استان،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوشهر روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: منابع طبیعی باید همچون میراثی ارزشمند برای آیندگان حفظ و نگهداری شود و  یکی از وظایف مهم این اداره جلوگیری از تخریب و تصرف مراتع و منابع طبیعی موجود در این شهرستان است.

سید عبدالمجید منصوریان اضافه کرد: ماموران حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوشهر به‌صورت همیشگی در مناطقی که دارای مراتع ارزشمند است گشت‌زنی و از تخریب و تصرف احتمالی این منابع توسط سودجویان جلوگیری می‌کنند.

منصوریان ادامه داد: با تلاش مضاعف یگان حفاظت شهرستان بوشهر از تصرف‌های غیرقانونی به‌طور کامل جلوگیری شده و در مواردی منتج به تشکیل پرونده و پیگیری و رسیدگی در مراجع قضایی شده است.

وی تاکید کرد: منابع طبیعی به همه مردم تعلق دارد و همه باید از برکت منابع طبیعی موجود بهره‌مند شوند از این رو با جدیت از تخریب و تصرف عرصه‌های ملی جلوگیری می‌کنیم  و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان و متصرفان زمین‌های ملی برخورد می‌شود.