توقیف ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس
توقیف ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس

ندای استان:فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف سه فروند شناور تجاری در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد.

به گزارش ندای استان،سردار “ولی‌الله رضایی‌نژاد” صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر حمل و جاسازی کالای قاچاق در سه فروند شناور در معابر غیرقانونی مطلع شدند که بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: دریابانان در عملیاتی برنامه‌ریزی‌شده و منسجم شناوران متخلف را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آن، توانستند موتور یخچال صنعتی، شارژر فندکی خودرو، اسباب‌بازی و لوازم‌آرایشی بهداشتی کشف کنند.

رضایی‌نژاد با اشاره به دستگیری ۹ نفر متهم و توقیف سه فروند شناور، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را ۵ میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و زمینه‌سازی رونق تولید خاطرنشان کرد: در راستای تشدید مقابله با کالای قاچاق، از ابتدای امسال تاکنون افزون بر یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر توسط دریابانی کشف‌شده است.