فرماندار گناوه: اعتقادی به تعدد جلسات بدون نتیجه و خروجی ندارم
فرماندار گناوه: اعتقادی به تعدد جلسات بدون نتیجه و خروجی ندارم

ندای استان:سرپرست فرمانداری گناوه گفت: رویکرد ما کسب رضایت و خدمتگزاری هر چه بهتر و مطلوبتر به مردم است و در این راستا باید از تمام ظرفیت ها و توانایی های موجود استفاده کرد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو  در نشست شورای معاونین فرمانداری گناوه  با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی کسانی است که برای کشورمان افتخار و عزت به ارمغان آوردند و در تاریخ ماندگار شدند.

وی افزود: امروز وظیفه  و سرلوحه امور و کارهای ما به عنوان وارثان شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس  پاسداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران  و ادامه وترویج راه ومسیر  آنها است و  نباید اجازه دهیم یاس و نا امیدی در جامعه رخنه کند و خدشه ای به نظام مقدس اسلامی وارد شود.

سرپرست فرمانداری گناوه با تقدیر از تلاش های همه معاونین در فرمانداری بیان کرد: کار در مجموعه فرمانداری دارای ویژگی ها وسختی های خاصی است که نیاز به تخصص، صبر  و اشرافیت کامل به قوانین و مقررات دارد و انتظار می رود که با پشتکار و جدیت همه عزیزان در این مجموعه بتوان منشا اثرات مثبتی در راستای رضایت مردم در شهرستان باشیم.

مهرجو با تقدیر از تلاش ها و خدمات فرماندار پیشین گناوه گفت: برنامه ها و طرح های  بسیار خوبی در شهرستان آغاز شده که نیاز است با همکاری همه مجموعه دستگاه ها و با توجه ویژه ای که استاندار محترم به این شهرستان دارند  این برنامه ها را به نتیجه مطلوب برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه اعتقادی به برگزاری تعدد جلسات بدون هیچ نتیجه و خروجی ندارم یادآور شد:رویکرد ما کسب رضایت و خدمتگزاری هر چه بهتر و مطلوبتر به مردم است و در این راستا باید از تمام ظرفیت ها و توانایی های موجود استفاده کرد.

مهمترین وظیفه در سال جاری برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در نشست با کارکنان فرمانداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آرامش ، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون ایثارگری ها، جانبازی ها و جانفشانی های بی ادعای  شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: اگر امروز نیز با روحیه دوران دفاع مقدس و بی ادعا قدم در عرصه خدمت به مردم و حل مشکلات گذاشته شود بی شک می توان بر همه مشکلات فایق آمد.

سرپرست فرمانداری گناوه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: وظیفه ما است که نظارت و کنترل کامل برای تامین همه امکانات لازم در مدارس مانند سیستم  های سرمایشی و اطفاء حریق، سرویس مدارس داشته باشیم تا آغاز و ادامه سال سال تحصیلی جدید در امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

وی با تقدیر از تلاش ها و زحمات  و پیگیری های مستمر فرماندار پیشین گناوه یادآورشد: برخی از تلاش ها و برنامه ها در زمان تصدی فرماندار پیشین به نتیجه رسیده و برخی از برنامه ها نیز آغاز شده که نیاز است با پیگیری ها و تلاش های بیشتر  این برنامه ها به سرانجام برسد و عایدات آن نصیب مردم شریف شهرستان شود.

مهرجو گفت: انجام کارها به نحو صحیح، درست و به موقع، رعایت نظم و انضباط اداری ، حفظ شان  و خدمت و تکریم ارباب رجوع ،  اشراف و ارتقاء دانش و مقررات اداری  و فنی کارکنان فرمانداری از موارد مهمی که کارمندان این مجموعه باید مدنظر داشته باشند.

سرپرست فرمانداری گناوه خاطر نشان کرد: تقویت روحیه همکاری و تعامل بین همکاران در مجموعه فرمانداری از موارد مهم است که درخواست ما این است که این نکات مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری عنوان کرد:برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بزرگترین رویداد سیاسی در کشور و به تبع آن در شهرستان گناوه و مهمترین وظیفه ما در سال جاری است.

وی اضافه کرد: شعار ما  در این انتخابات صیانت از آراء مردم، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات است که کارمندان مجموعه فرمانداری این موارد را مدنظر داشته باشند.