توقیف خودروهای «شوتی» بدون وقفه در محورهای مواصلاتی استان
توقیف خودروهای «شوتی» بدون وقفه در محورهای مواصلاتی استان

ندای استان:رئیس پلیس راه استان بوشهر از توقف خودروهای شوتی در محورهای استان بوشهر خبر داد و گفت: خودروهایی که با اقدامات مخاطره آمیز و سرعت غیرمجاز، خطر تصادف در محورهای استان بوشهر را افزایش می‌دهند بدون اغماض توقیف می‌شود.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنگان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی و جاده‌ای استان بوشهر از ایمنی لازم برخوردار است اظهار داشت: برای تردد ایمنی در جاده‌ها ضمن رصد تخلفات از طریق دوربین‌های هوشمند جاده‌ای، خودروهای نامحسوس در تمام محورهای استان بوشهر تردد دارند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از تصادف دو خودرو پژو در محور کمربندی در حال ساخت در شهرستان کنگان خبر داد و بیان کرد: جاده کمربندی کنگان که در حال ساخت است صبح امروز دو خودرو پژوه حامل کالای قاچاق تحت عنوان خودروی شوتی به شدت از مقابل با هم برخورد کردند.

پاپری با بیان اینکه این حادثه ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح امروز رخ داد افزود: این دو خودرو با سرعت غیرمجاز و در محوری که در حال ساخت است به شدت از مقابل با هم برخورد کردند و متاسفانه راننده دو خودرو در دم جان‌باختند.

وی با تاکید بر توقف خودروهای حادثه‌ساز خاطرنشان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان بوشهر به خودروهای نامحسوس پلیس راه مجهز شده و در تمامی محورها با رانندگان خاطی و رانندگانی که دارای تخلفات حادثه‌ساز هستند برخورد قاطع می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از توقف خودروهای شوتی در محورهای استان بوشهر خبر داد و تاکید کرد: خودروهایی که با اقدامات مخاطره آمیز و سرعت غیرمجاز، خطر تصادف در محورهای استان بوشهر را افزایش می‌دهند بدون اغماض توقیف می‌شود.

پاپری با بیان اینکه خودروهای شوتی، خطر تصادف فوتی در محورهای استان را افزایش داده‌اند گفت: رانندگان این خودروها که برای انتقال کالاهای قاچاق، بدون استراحت کافی و با سرعت غیرمجاز در جاده‌ها تردد می‌کنند جان دیگر رانندگان و مسافران در جاده‌ها را به خطر انداخته‌اند که توقیف این خودروها در اولویت برنامه پلیس راه استان بوشهر قرار دارد.