ویسی: حق دارند به ما اولتیماتوم بدهند
ویسی: حق دارند به ما اولتیماتوم بدهند

ندای استان:شاهین بوشهر در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر با دو گل مغلوب شد تا با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار بگیرد.

به گزارش ندای استان به نقل از ” ورزش سه” عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین بوشهر بعد از شکست تیمش در هفته چهارم در کنفرانس خبری گفت:«  خیلی بد بازی کردیم و مستحق باخت بودیم. » او افزود:« امروز در هیچ نقطه زمین برتری نداشتیم؛ چه از نظر تاکتیکی که مقصر صددرصد مربی است و چه از نظر تکنیکی که مقصر بچه ها هستند. در نهایت امروز تحت فشار تماشاگران و تیم خوبی نساجی بودیم و باختیم. به تیم خوب نساجی تبریک می گویم.»

او ادامه داد:« من روی چیدمان تیم از اول فصل اشتباه داشتم و فکر می کردم این بچه ها جواب می دهند اما اینگونه نبود. تیم ما در این بازی نالایق بود و شایسته شکست بودیم.» ویسی با ابراز نارضایتی از بازی تیمش گفت:« از مردم بوشهر عذرخواهی می کنم. انتقاداتی که به ما می کنند وارد است و امیدوارم بتوانیم با کمک کل مجموعه درستش کنیم و مسیرمان را تغییر بدهیم.»

سرمربی شاهین بوشهر بااشاره به جو ورزشگاه وطنی گفت:« نساجی مقابل تماشاگرانش واقعا پرقدرت است. من کمتر جایی دیدم تماشاگران اینقدر پرشور و حامی باشند. معمولا تماشاگران وقتی تیمشان وا می دهد تشویق نمی کنند اما اینجا اینگونه نیست و تیم را تحت هر شرایطی تشویق می کنند.» او با رد اینکه از طرف باشگاه به او اولتیماتوم داده اند گفت:« اولتیماتومی نبوده اما من خودم شرمنده هستم. بچه های ما فکر می کنند هنوز در لیگ یک هستند. من در ابتدای فصل ۱۷ نفر از بازیکنانی که با تیم از لیگ یک آمده بودند را حفظ کردم و فکر می کردم می توانند ارزش خودشان را بدانند. اما باید چیزی به ما بدهند تا چیزی از من بخواهند. با اینحال تیم ما سطحش همین است. باید بجنگیم، دعوا کنیم و بسازیم و کارمان را پیش ببریم. اگر به من اولتیماتوم هم بدهند حق دارند چون تیم بد کار می کند و من خودم شرمنده هستم.»

مربی شاهین در این باره که پیش از این برای تیمهایش از لیگ یک بازیکن می گرفت و به موفقیت هم می رسید گفت:« بله من یک تیم لیگ برتری می گرفتم و بازیکنان مستعد را از لیگ یک می آوردم. این تیم اما کلش لیگ یکی بود و من بازهم از لیگ یک بازیکن اضافه کردم که جواب نداد. در استقلال خوزستان، صبا و سپاهان از لیگ یک و حتی لیگ دو بازیکن می آوردم و جواب می دادند. اگر شاهین بوشهر تیم باسابقه ای در لیگ برتر بود با اضافه شدن چند جوان جویای نام بهتر می شد اما تفکر بچه های ما هنوز در لیگ یک است و در هیچ جای زمین تمرکز لازم را نداریم.»

او با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیمش هم گفت:« من قبلا تیم هایی داشته ام که اینگونه بوده اند و توانستیم تیم را جمع کنیم. الان هم به آینده امیدوارم و سعی می کنیم تفکر بچه ها را با کمک روانشناس و خودم تغییر بدهیم.»