تکریم ارباب رجوع از اولویت های مدیران باشد
تکریم ارباب رجوع از اولویت های مدیران باشد

ندای استان:فرماندار گناوه گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مردم از اولویت های مدیران باشد .

به گزارش ندای استان به نقل از مهر،سید علی پاک نژاد در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ثبت  اسناد و املاک گناوه با تقدیر از تلاش های مدیریت پیشین این اداره اظهارداشت:  مدیریت پیشین اداره ثبت اسناد و املاک گناوه از نیروهای همراه و فعال  شهرستان هستند که با احساس وظیفه و ارتباط و تعامل بسیار خوب وظایف محوله را انجام می دادند و از نیروهای بسیار خوب و فعال بودند.

وی بیان کرد: مدیریت امروز با توجه به مسائل و مشکلات جانبی بسیار حساس و خطیر است که باید مدیران همه موارد را در نظر داشته باشند.

فرماندار گناوه با تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیریت  جدید اداره ثبت در شهرستان گناوه گفت: تکریم  ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مردم از اولویت های مدیران باشد و رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک با تکریم  ارباب رجوع و تعامل هر چه بیشتربا نیروهای سازمانی در شهرستان و اداره کل و سایر ادارات  به ارائه خدمات بیشتر به مردم بپردازد.

وی بیان کرد: اداره ثبت از ادارات مهم است که نیاز به حفاظت و حراست از اسناد و پرونده ها دارد که این موارد باید مدنظر قرار گیرد.

در این نشست که با حضور اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت  اسناد و املاک استان بوشهر برگزار شد ، محمد چهابدار بعنوان رئیس جدید اداره ثبت املاک و اسناد  شهرستان گناوه معرفی و از زحمات و تلاش های شبانه روزی و چندین ساله آقای مجید امیری تقدیر شد .

محمد چهابدار پیش از این ریاست اداره ثبت املاک دشتستان را بعهده داشت.