رئیس جدید اداره  ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر معرفی شد
رئیس جدید اداره  ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر معرفی شد

ندای استان:مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به مشکلات ثبت بافت‌های فرسوده گفت: در گذشته بدون تعیین اضلاع و مساحت دقیق کار صدور سند انجام می‌شد و امروز جهت صدور سند مکانیزه و کاداستری و تعیین حد فاصل‌ها و مساحت دقیق، مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش ندای استان، اصغر پیرهادی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)و با اشاره به داشتن اخلاص در کار و انجام وظایف محوله، اظهار داشت: کارکنان و مدیران هر چه در کار بیشتر اخلاص داشته باشند، رضایت خداوند را بیشترجلب کرده‌اند و ما باید تلاش کنیم بدون توجه به مدح و ستایش دیگران ، فقط برای خدا وظایف خود را انجام دهیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به انجام کارها به صورت الکترونیکی و مکانیزه در ثبت اسناد، افزود: بسیاری از این خدمات برای اولین بار به صورت مکانیزه و پایلوت در بوشهر انجام می‌شود.

وی با مهم دانستن خدمات ثبتی تصریح کرد: بعضی از دستگاه‌های اداری از قبیل شهرداری ، دارایی و اوقاف و امور خیریه و بانک‌ها از طریق خدمات ثبتی دارای درآمد هستند.

پیرهادی با بیان اینکه وجود بافت فرسوده از جمله مشکلات ثبت در بوشهر است، عنوان کرد: در گذشته بدون تعیین اضلاع و مساحت دقیق کار صدور سند انجام می‌شد و امروز جهت صدور سند مکانیزه و کاداستری و تعیین حد فاصل‌ها و مساحت دقیق، مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش فارس، در این آیین از زحمات شش ساله سهراب خواجه تقدیر و مجید امیری به عنوان رئیس جدید اداره  ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر معرفی شد.