خودکشی جوان هوادار استقلال بدلیل اختلافات خانوادگی+عکس
خودکشی جوان هوادار استقلال بدلیل اختلافات خانوادگی+عکس

ندای استان:او وقتی سنگ قبرش را ساخت گفته بود، اطرافیانم پرسپولیسی هستند و می‌ترسم بعد از مرگم نشان باشگاه پرسپولیس را روی سنگ قبرم بزنند.

به گزارش ندای استان، جوانی ۲۰ ساله‌ اهل روستای طلحه دشتستان که چندی پیش عکس سنگ قبری که با نشان باشگاه استقلال برای خودش ساخته بود در شبکه‌های اجتماعی بسیار دست به دست شد، دیروز دست به خودکشی زد.

بنا به اعلام پلیس استان بوشهر، این جوان مشکلات خانوادگی داشته و با اسلحه‌ای غیرمجاز خودکشی کرده است.

منابع محلی می‌گویند پیش از اقدام به خودکشی با پدرش بر سر ارث دعوا کرده، بعد چند اصله نخل را سوزانده و سپس خود را کشته است.

او وقتی سنگ قبرش را ساخت گفته بود، اطرافیانم پرسپولیسی هستند و می‌ترسم بعد از مرگم نشان باشگاه پرسپولیس را روی سنگ قبرم بزنند.

محسن خلیفه برادر مرحوم مسعود خلیفه  در گفتگو با نوای جنوب اظهار داشت: خودکشی مرحوم برادرم به دلایل کاملا شخصی و خانوادگی است و کوچکترین ارتباطی با فوتبال و هواداری از تیم استقلال ندارد .

وی افزود: در جامعه بخش زیادی از مردم هوادار دو تیم مطرح کشور هستند و ربط دادن مسائل شخصی افراد به تمایلات باشگاهی کاری ناصحیح واشتباه است و باعث ناراحتی بیشتر خانواده داغدار می شود.

خلیفه در ادامه به نوای جنوب گفت: مدارک مستند اختلافات مرحوم که نهایتا منجر به تصمیم اشتباه وی و خودکشی گردید در مراجع ذیصلاح از مدتها قبل موجود است و لذا کوچکترین ارتباطی به مقوله ورزش ،فوتبال و تیم مورد علاقه وی ندارد.

خلیفه در پایان از تمام فعالین رسانه وفضای مجازی خواست از درج ونشر هرگونه مطلب و عکسی از مرحوم مسعود خلیفه وربط دادن خلاف واقع خودکشی وی به فوتبال و باشگاه استقلال جدا خودداری نموده و موجب ناراحتی بیشتر خانواده داغدار نشوند.