کلاهبردار ۵۰۰ میلیون تومانی فضای مجازی در بوشهر
کلاهبردار ۵۰۰ میلیون تومانی فضای مجازی در بوشهر

ندای استان:سرهنگ سهرابی گفت:این متهم با جعل و سندسازی، مبالغی از فروشندگان کالاهای دست دوم کلاهبرداری کرده است.

به گزارش ندای استان،رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع کلاهبرداری در پایگاه‌های خرید و فروش اینترنتی، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: ماموران و کارآگاهان پلیس با تحقیقات میدانی و استفاده از روش‌های نوین، شخصی را شناسایی کردند و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

او بیان کرد: از آنجایی که متهم متواری بود و نشانی از وی در دست نبود با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره کلاهبرداری با همکاری دوست خود اعتراف کرد و با اقدام به موقع و تلاش ماموران پلیس آگاهی همدست متهم نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سهرابی درباره فعالیت این متهم گفت: این فرد پس از حضور فروشنده و توافق، وی را به نشانی که از قبل برای فعل مجرمانه خود مهیا کرده بود، هدایت کرده و پس از دریافت کالا با پرداخت مبلغ اندکی وجه نقد به فروشنده، برای بقیه بدهی خود اقدام به صدور چک با عناوین جعلی می‌کرد.

او افزود: فروشنده‌های مال باخته هنگام وصول چک دریافتی متوجه می‌شوند، عناوین جعلی است و امکان وصول آن‌ها وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: این متهم با جعل و سندسازی، پنج میلیارد ریال از فروشندگان کالا‌های دست دوم کلاهبرداری کرده است.