برپایی نمایشگاه لوازم التحریر در بوشهر/تخصیص سهمیه دفترهای دانش آموزی به استان
برپایی نمایشگاه لوازم التحریر در بوشهر/تخصیص سهمیه دفترهای دانش آموزی به استان

ندای استان:جمالی گفت: سهمیه دفترهای دانش آموزی نیز به استان اختصاص یافته که با واگذاری آن به نمایندگان معرفی شده توزیع آن در بین دانش آموزان صورت می گیرد.

به گزارش ندای استان،رضا جمالی افزود: در این طرح در قالب گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط بویژه اداره کل تعزیرات حکومتی نظارت بر بازار لوازم تحریر دانش آموزان انجام می شود.

وی بیان کرد: در قالب طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس قیمت اقلام مورد نیاز دانش آموزان شامل دفتر، خودکار، مداد، کیف و لباس دانش آموزان مورد نظارت جدی قرار گرفته است.

جمالی ادامه داد: همچنین در ارتباط با نوشت افزار های تقلبی و غیر استاندارد نیز برخورد لازم با عاملان توزیع انجام می شود.

وی یادآور شد:  در موضوع لباس فرم دانش آموزی نیز با هماهنگی آموزش و پرورش بر رعایت درصدهای سود مجاز و قیمت‌های مصوب کنترل لازم اعمال شده است.

جمالی ادامه داد: در کنار این طرح نظارتی نمایشگاه لوازم التحریر نیز از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه در سالن نمایشگاه بین المللی بوشهر برپا میشود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در قالب نمایشگاه یاد شده یک سری اقلام دانش آموزی با قیمت پایین تر از قیمت بازار توزیع می‌شود.

وی گفت: سهمیه دفترهای دانش آموزی نیز به استان اختصاص یافته که با واگذاری آن به نمایندگان معرفی شده توزیع آن در بین دانش آموزان صورت می گیرد.

ایرنا نوشت،جمالی افزود: بهزیستی و کمیته امداد استان به عنوان دستگاه های حمایتی  نیز سهمیه دفتر خاص خود را داشته و تا پیش از مهرماه نسبت به توزیع ان اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانی می توانند از سامانه تلفنی ۱۲۴ آن را اطلاع رسانی کنند و در مورد کالا و خدماتی که قیمت آن نیازمند کار کارشناسی است باید از طریق مراجعه حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به شکایت کنند.