نود و یکمین مرکز نیکوکاری استان افتتاح شد
نود و یکمین مرکز نیکوکاری استان افتتاح شد

ندای استان:نود یکمین مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان بوشهر در منطقه نظرآقا شهر سعد آباد با حضور مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، امام جمعه سعد آباد،اهالی ومعتمدین محل این روستا افتتاح شد.

به گزارش ندای استان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری امیرالمومنین(ع) در روستای نظرآقا شهر سعد آباد اظهار داشت: این مرکز نیکوکاری که به برکت نام امام علی(ع) مزین شده انشاالله شاهد برکت برای خانواده‌های نیکوکار و خیر در این روستا باشیم و نیازمندان هم بتوانند از این بستر به بهترین وجه  استفاده کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر یکی از اهدف مراکز نیکوکاری کمیته امداد را واگذاری امورات مردم به مردم و سرعت بخشیدن ارائه خدمات به نیازمندان عنوان کرد و افزود: مراکز نیکوکاری امداد محله‌هایی هستند که ایفاگر نقش کمیته امداد در دل محله‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز ۹۱ مرکز نیکوکاری در استان راه اندازی شده است که  بیش از شش هزار خانوار را تحت حمایت خود قرار داده و  به صورت‌‌های مختلف کمک‌های نقدی و غیر نقدی  خود را ارائه می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر فقرزدایی نقطه به نقطه را از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری در محلات بر شمرد و خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری وظیفه شناسایی و توانمند سازی نیازمندان هر محله و منطقه را بر عهده دارند و کمیته امداد تنها نقش پشتیبانی و نظارت را دنبال می‌کند.

لطفی تصریح کرد: کمک‌هایی که از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری می‌شود صرفا برای مددجویان کمیته امداد نیست و تمام نیازمندان منطقه را شامل خواهد شد و با نظر خود خیرین و معتمدین این افراد شناسایی و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: افزایش مراکز نیکوکاری از برنامه‌های کمیته امداد استان است که با هدف کاهش فقر و رفع نیاز محرومان و هدایت نیازمندان به سمت خودکفایی انجام می‌شود.

وی در پایان از مردم و خیران نیکوکار درخواست کرد با عضویت و کمک به مراکز نیکوکاری مشکلات نیازمندان محلات خود  را برطرف سازند.