برای بقای شاهین قول شرف می‌دهم؛ مسئولان کمک کنند
برای بقای شاهین قول شرف می‌دهم؛ مسئولان کمک کنند

ندای استان:سرمربی شاهین بوشهرگفت: پیشکسوتان باشگاه میآیند سر تمرین تیم ما روی بلوک می نشینند و این برای تیم ما خجالت آور است.

به گزارش ندای استان،سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: همان طور که قولم برای لیگ برتری شدن شاهین محقق شد، اکنون نیز در صورت تحقق حمایت ها قول شرف به بقا شاهین تیم در لیگ برتر می‌دهم.

عبدالله ویسی افزود: اکنون اوضاع و احوال تیم ما نامطلوب و نگران کننده است که با این شرایط چشم انداز خوبی فراروی تیم نمی‌بینم.

وی در گفتگو  با ایرنا بیان کرد: باتوجه به شرایطی که پیش از آغاز فصل و بودجه کمی که داشتیم از نظر سخت افزاری، لجستیکی، غیرلجستیکی و مالی تیم بسته شد که در حد نام شاهین باشد و بتوانیم در لیگ برتر آبروداری کند.

ویسی ادامه داد: در این راستا به مسئولان شورای شهر نیز گفتم قراردادها را پایین می بندیم ولی در این شرایط باید پرداختی به بازیکنان به موقع باشد.

وی بیان کرد: وقتی به زمین تمرین شاهین رفته بودم گفتم ایرادها برطرف شود ولی هنوز این ایراد برطرف نشده و بازیکنان زیردرختان لباس عوض می کنند که این زیبنده یک تیم لیگ برتری نیست.

سرمربی شاهین بوشهرگفت: پیشکسوتان باشگاه میآیند سر تمرین تیم ما روی بلوک می نشینند و این برای تیم ما خجالت آور است.

ویسی یادآورشد: شاهین در لیگی بازی میکند که برخی از تیم ها با هواپیمای اختصاصی می آیند و در هتل پنج یا شش ستاره حضور پیدا و امکانات سخت افزاری آنها بسیار بالاست.

وی گفت: برخی از تیم های حریف ما شاید هزینه هزار میلیاردی داشتند تا بتوانند قهرمانی کسب کنند و حتی برخی از تیم ها بازیکنان خارجی کسب کردند که اکنون روی نیمکت ذخیره تیم می‌نشینند.

ویسی گفت: بوشهر یکی از پردرآمدترین استان های کشور ولی شاهین و پارس جنوبی به عنوان ۲ تیم لیگ برتری آن از ضعیف ترین تیمهای لیگ برتر از لحاظ مالی و امکاناتی هستند.

وی ادامه داد: برای حمایت از شاهین، اعضای شورا و مسوولان شهرداری دلسوزانه کار میکنند ولی آنها به تنهایی نمی توانند با این شرایط خاص اقتصادی کمک تیم  کنند.

ویسی بیان کرد: حداقل قرارداد و تعهدی که نسبت به بازیکنان داریم در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال است که امیدواریم زمینه پرداخت آن در موعد مقرر فراهم شود.

وی افزود: در این زمینه از استاندار و امام جمعه ورزشی بوشهر به عنوان یک مربی استدعا داریم نگذاریم خدایی ناکرده مردم نگران و ناراحت باشند و زمینه حمایت از تیم محبوب استان بوشهر را فراهم کنند.

۲ میلیاردتومان به تیم شاهین تزریق می شود

در همین خصوص، معاون اداری مالی شهرداری بوشهر از تزریق تدریجی ۲ میلیاردتومان تا آخر شهریور به تیم شاهین خبر داد.

بارگاهی گفت: ۵۰۰ میلیون تومان تا آخر هفته از اعتبارات داخلی شهرداری به این تیم تزریق می شود، ۵۰۰ میلیون تومان دیگر هم تا ۲۰ شهریور در اختیار تیم قرار می گیرد.

به گفته وی، یک میلیاردتومان دیگر در پایان ماه به این تیم می دهیم تا زمینه پرداخت ۲۵ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان فراهم شود.

شهرداری به تنهایی نمی تواند بودجه شاهین را تامین کند

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: مسئولان استان باید به این تیم کمک کنند چراکه بضاعت مالی شهرداری به تنهایی کفاف تامین بودجه تیم ندارد.

کرم ایزدپناه افزود: در استان بوشهر بزرگ ترین شرکت ها فعال هست ولی چطور سایر استان ها برای کمک به تیم های خود منابع دارند ولی هزینه های این تیم باید تنها بر دوش شهرداری باشد.

وی ادامه داد: بخشی از قرارداد بازیکنان که باید ۲ ماه پیش پرداخت می شده تاکنون محقق نشده که عمده دلیل آن نیز وضعیت نامناسب بودجه ای شهرداری است.

ایزدپناه گفت: با این حال شهردار قول دادند چند روز آینده درصدی از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شود.