۲۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
۲۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

ندای استان:معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۲۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، ایرج بیژنی صبح دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر اظهار داشت: در هفته دولت امسال در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در سطح استان بوشهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از معرفی دستاوردهای دولت در عرصه سلامت طی هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت ۱۵ پروژه عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به همراه سرای بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بیان کرد: دو پایگاه بهداشتی در شهرستان‌های دشتی و بوشهر به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: پنج پروژه مرکزخدمات جامع سلامت تنگک بوشهر، توسعه مرکز خدمات جامع سلامت چغادک، مرکز خدمات جامع سلامت شیرینو، پانسیون دو واحدی بوشکان و توسعه بیمارستان زینبیه خورموج با اعتبار ساخت و تجهیز ۲۶۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیژنی بیان کرد: در این هفته مرکز خدمات جامع سلامت پهلوان کشی تنگستان، سه پایگاه اورژانس جاده‌ای کاکی، چاووشی و آّبپخش و شش خانه بهداشت در شهرستان‌های دشتستان، بوشهر و جم نیز به بهره‌برداری می‌رسد.