۶ پروژه عمران شهری در جم افتتاح شد
۶ پروژه عمران شهری در جم افتتاح شد

ندای استان: با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس، معاون عمرانی استاندار و شماری از مسئولان پروژه‌های عمرانی در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ندای استان، با حضور استاندار بوشهر یک واحد سنگ‌شکن در شهر جم با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد ریال و تولید روزانه دو هزار تن سنگ و اشتغال ۴۵ نفر افتتاح شد.

همچنین با حضور مسئولان شش پروژه عمرانی شهری در شهر جم با ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

احداث پل شهید رفیع‌پور با سه میلیارد تومان، پل شهید علمداری با اعتبار با ۳۵ میلیارد ریال، افتتاح فاز دو بلوار چمران با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، آسفالت معابر و کوچه‌ها با ۱۰ میلیارد ریال، افتتاح پارک محله‌ای با ۵ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی با سه میلیارد ریال ازجمله پروژه‌های عمرانی شهری جم بود.

همچنین پروژه فیبر نوری جم شامل ارتباط تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری در شهرستان جم با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد، این پروژه که در مجموع ۱۶ کیلومتر طول دارد تاکنون ۱۴ کیلومتر آن انجام‌شده است و در شهر ریز نیز پنج کیلومتر در حال انجام است.

آخرین برنامه استاندار بوشهر آغاز عملیات اجرایی خط انتقال مخزن ریز به طول شش و نیم کیلومتر با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار که انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: به مناسبت هفته دولت شش پروژه آب افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه نیز آغاز خواهد شد.

عبدالحمید حمزه‌پور اظهار داشت: برای افتتاح این پروژه‌ها ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.