دو کارگاه تولیدی در شهرستان گناوه افتتاح شد
دو کارگاه تولیدی در شهرستان گناوه افتتاح شد

ندای استان:کارگاه مصنوعات چوبی تنگستانی نیز با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در این روستا با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه عصر شنبه در آیین افتتاح این کارگاه‌ها گفت: کارگاه تولید کفش با همت کارآفرین نمونه افتتاح می شود که تولید کفش برای اولین بار از تسهیلات اشتغال پایدار استفاده شده و زمینه اشتغال ۷ نفر فراهم شده است.

وی افزود: امید است بازار یابی خوب این محصول رونق بیشتری یابد و با گسترش فضای این کارگاه شاهد اشتغال بیشتری از افراد در این کارگاه ها باشیم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد است و امید است که با همت کارآفرینانی مانند خانم شاهینی و آقای تنگستانی شاهد استفاده بهتر از این ظرفیت ها و اشتغال زایی بیشتر در شهرستان باشیم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناوه در آیین افتتاح کارگاه کفش اظهار داشت: طرح تولیدی کفش شاهینی توسط  یکی از کارآفرینان نمونه شهرستان  اجرا شده است.

وی افزود: در این طرح ۱۸۸ میلیون تومان تسهیلات از منابع اشتغال روستایی و عشایری  و ۴۰ میلیون تومان توسط خود  سرمایه گذار  به کار برده  شد و در مجموع ۲۳۵ میلیون تومان  اعتبار سرمایه گذاری آن است که امروز به بهره برداری می رسد.

محمد حسین داریونی گفت: در حوزه اشتغال این کارگاه زمینه اشتغال ۷ نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه چنین کارگاهی در شهرستان گناوه وجود نداشته امید است که تولید این محصول از رونق خوبی برخودار شود.

داریونی بیان کرد: بازار هدف تقاضا برای این محصول بسیار خوب و فراوان است وتولیدات علاوه بر پوشش بازار داخلی شهرستان به تهران و سایر استان های همجوار نیز ارسال می شود.

کارگاه مصنوعات چوبی تنگستانی نیز با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان سرمایه گذاری  در این روستا با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.