بازی خوبی نداشتیم/ سپاهان گردن‌کلفت‌تر بود
بازی خوبی نداشتیم/ سپاهان گردن‌کلفت‌تر بود

ندای استان:سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی خوبی نداشتیم و در همه خطوط ضعف داشتیم و مقابل سپاهان شکست خوردیم.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، عبدالله ویسی شنبه‌شب در نشست خبری بعد از مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را داشتیم و همه تلاش خود را کردیم مقابل تیم گردن کلفت سپاهان نتیجه بگیریم ولی شرمنده هواداران شدیم.

وی اضافه کرد: تماشاگران در این هوای بد ما را حمایت کردند ولی ما ناشاسیت و نالایق بازی کردیم و در همه نقاط زمین ضعف داشتیم و امیدواریم بازی‌های آینده جوابگوی باشگاه و مردم خوب بوشهر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: زندگی برای ما ادامه دارد و مطمئن باشید روزهای خوبی هم پیش روی ما خواهد بود.

وی افزود: در طول هفته پیمان شیرزادی مصدوم شد و بازیکن جانشین مناسب نداشتیم و وقتی دو گل عقب بودیم بازیکن سرعتی فرستادیم به زمین که جوان بود و تحت تاثیر سپاهان قرار گرفتند و خوب نبودیم.

ویسی تصریح کرد: همه بچه‌ها غیرقابل انتظار بودند و انشاالله بهتر خواهیم شد و به آینده امیدواریم هستیم.

وی تاکید کرد: نیمه اول سپاهان را بسته بودیم و به جز ارسال‌ها موقعیت چندانی ندادیم. وقتی گل خوردیم باز بازی کردیم و فضا ایجاد شد تا سپاهان به گل‌های بعدی برسد. شاید اشتباه کرده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد وضعیت آب و هوایی خاطرنشان کرد: گرما چیزی نیست که به آن عادت کنیم. تیم ما هر روز توان خود را در این وضعیت آب و هوایی از دست می‌دهد و شرایط برای ما سخت‌تر است.

وی با بیان اینکه محمد طیبی از ما یک و نیم میلیارد تومان خواسته تا به شاهین بیاید، افزود: با این مبلغ هفت بازیکن گرفته‌ایم و از این پول‌ها برای یک بازیکن نداریم.