لیست سیاه برای پیمانکاران بدقول/تکمیل آب شیرین‌کن سیراف – جم تا پایان سال
لیست سیاه برای پیمانکاران بدقول/تکمیل آب شیرین‌کن سیراف – جم تا پایان سال

ندای استان:عبدالکریم گراوند گفت: هر پیمانکاری که در استان کار نمی کند در لیست سیاه قرار گرفته و پیمان جدیدی به او واگذار نشود.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند با ابراز رضایت از روند فعالیت پروژه های شهرستان کنگان، گفت: تکمیل پروژه آبشیرین‌کن سیراف و خط انتقال آب به جم تسریع می‌شود .

وی عنوان کرد: در بررسی ۱۰ پروژه مربوط به حوزه های راه، درمان، آموزش و پرورش خوشبختانه پروژه‌ها فعال هستند هرچند برخی پروژه‌های نیمه فعال وجود دارد که نیاز به تامین منابع مالی برای فعال شدن آنها وجود دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برای اجرای   پروژه های مورد بازدید مجموعا   ۳۷   میلیارد تومان هزینه خواهد شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده جنوب استان در تسریع طرح‌های راهسازی از حوزه منابع مالی نفت، و اعتبارات استانی و مصوبات سفر رئیس جمهور امید می‌رود تحرک بیشتری در پروژه‌ها ایجاد شود .

گراوند با تاکید بر تسریع در اجرای جاده وفاق در محور ساحلی دیر و کنگان افزود: اجرای این محور مواصلاتی مشکل اعتباری ندارد؛ کار سازه‌ای و ابنیه‌ جاده وفاق از سمت کنگان به دیر تمام شده و پیگیر پرداخت مطالبات پیمانکار این پروژه هستیم .

وی در بازدید از پروژه نگارخانه و بلوار امام حسین (ع) با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه ها گفت: عملیات اجرایی پروژه نگارخانه کنگان در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع در حال اجرا است، همچنین بلوار امام حسین کنگان (ع) به طول ۲ کیلومتر آماده افتتاح است.

مدیریت ارشد استان بوشهر تصریح کرد: هر پیمانکاری که در استان کار نمی کند در لیست سیاه قرار گرفته و پیمان جدیدی به او واگذار نشود.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر رفع موانع برای تسریع در اجرای پروژه جاده وفاق بیان کرد: پیش بینی می‌شود پروژه ساحلی وفاق از سمت کنگان به ‌زودی تکمیل و در صورت تامین قیر آسفالت آن آغاز شود .

تکمیل پروژه آبشیرین‌کن سیراف تسریع می‌شود

استاندار بوشهر درباره پروژه آبشیرین کن سیراف به جم گفت: خط انتقال این پروژه روند اجرایی مطلوبی دارد و با ابلاغ اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به این پروژه در روزهای آینده فعال تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان کنگان نیاز به تزریق اعتبار دارد که دستورات لازم جهت تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای آن ابلاغ شده است.

گراوند ابراز امیدواری کرد که این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شده و به حل مشکلات آب آشامیدنی شهرستان جم کمک نماید.