ندای استان:آیین تجلیل از آزادگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه همزمان با سالروز بازگشت پیروزمندانه اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با حضور مسئولان در این شبکه برگزار شد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه عصر شنبه در آئین تجلیل از آزادگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود پیروزمندانه اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که امسال این رویداد مهم با ایام غدیر و میلاد با سعادت امام هادی (ع) مقارن شده است که این تقارن  را باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: آزادگان سرافراز میهن اسلامی در دوران اسارت برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی سختی ها و شکنجه های زیادی را تحمل کردندتا انقلاب و ارزش‌های اسلامی پایدار و استوار بماند.

پاک نژاد بیان کرد: ایثار، شجاعت، استقامت و پایداری آزادگان سرافراز میهن در دوران اسارت مایه افتخار برای همه ملت ایران و میهن اسلامی است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون استقامت و ایثار همه این ایثارگران است وهمه آحاد جامعه مدیون و مرهون ایثارگری آزادگان هستند.

محمد بازیاری رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه نیز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان مایه افتخار کشور هستند و حضور این آزادگان در مجموعه شبکه بهداشت سرمایه های گرانقدر برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه است.

وی افزود:  شبکه بهداشت و درمان گناوه دارای چهار نفر از آزادگان سرافراز است که این تعداد بالاترین تعداد آزادگان در بین ادارات شهرستان گناوه است.

در پایان این آیین چهار آزاده شبکه بهداشت و درمان گناوه تجلیل شدند.