شاهین بوشهر آماده آغاز لیگ برتر فوتبال
شاهین بوشهر آماده آغاز لیگ برتر فوتبال

ندای استان:سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر بر این باور است که تیمش بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام داده و از آمادگی کامل برای آغاز لیگ برتر برخوردار است.

به گزارش ندای استان،سعید مسیگر روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با این حال امیدواریم هفته آغازین لیگ هفته خوبی برای شاهین بوشهر و هوادارانش باشد.

وی بیان کرد: تیم سپاهان بیش از ۹ هفته است که تمرین‌های خود را آغاز و دوران بدن سازی خود را سپری کرده که بدون شک با چنین روندی آنها نیز با آمادگی کامل لیگ را آغاز می‌کنند.

مسیگر ادامه داد: در این بین شاهین نیز تیمی جوان و با انگیزه‌ای است که از شانس زیادی برای کسب موفقیت برخوردار است.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر تاکید کرد: از هواداران انتظار داریم روز بازی با سپاهان با حضور خود تیم را حمایت کنند و به صبر و حوصله آنها برای گذراندن فصلی خوب بسیار نیاز داریم.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت نقل و انتقالات شاهین بوشهر گفت: دانیال ماهینی تا شهریورماه خدمت سربازی دارند و طبق نظر ویسی بزودی به تیم اضافه می‌شوند.

مسیگر ادامه داد: با رحیم زهیوی که مصدومیتی داشتند در حال مذاکره هستیم و بعد از توافق و گذراندن تست ایفمارک به عنوان آخرین بازیکن در نقل و انتقالات پیش فصل به تیم شاهین ملحق خواهد شد.

در سال های اخیر و با راه افتادن مرکز پزشکی ایفمارک، تیم‌های مختلف حاضر در لیگ برتر پیش از آغاز این رقابت‌ها به انجام تست‌های پزشکی مشغول می‌شوند.

با پیشرفت این مرکز و تست‌ها، در یکی دو فصل اخیر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، عقد قرارداد با برخی از بازیکنان خود را منوط به نتایج همین تست‌های پزشکی کرده‌اند.

وی یادآور شد: رحیم زهیوی برای پست‌ مهاجم در حال جذب شدن به تیم است و مهاجم نوک تیم نیز شهرام سالاری است که در استراتژی بازی‌ها با دیدگاه سرمربی از یک یا دو مهاجم برای روریارویی با حریفان استفاده می‌کنیم.

شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در نخستین هفته لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.