برخی‌ها با «باندبازی» در دشتستان مسؤولیت گرفته‌اند
برخی‌ها با «باندبازی» در دشتستان مسؤولیت گرفته‌اند

ندای استان:امام‌جمعه برازجان گفت: شهرستان دشتستان به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر حدود ۶ ماه است که فرماندار ندارد.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام  حسن  مصلح ظهر امروز  در خطبه‌های  این  هفته  نماز جمعه  شهر  برازجان  اظهار داشت: شهرستان  دشتستان به‌عنوان  بزرگ‌ترین  شهرستان  استان  بوشهر  حدود  ۶ ماه است که فرماندار ندارد.

امام‌جمعه برازجان افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و مشکلات عدیده‌ای که مردم‌دارند، لازم است استاندار بوشهر هر چه زودتر تکلیف فرماندار دشتستان روشن نماید .

خطیب جمعه برازجان در ادامه ابراز داشت : انتخاب فرماندار و سایر مدیران باید بر اساس لیاقت و صلاحیت باشد و بر اساس وابستگی به اشخاص و باندهای سیاسی نباشد

مصلح خاطرنشان کرد: متأسفانه در بعضی موارد شاهد هستیم که بدون در نظر گرفتن معیارها، افرادی را گماشته‌اند که هیچ‌گونه صلاحیتی برای آن مسؤولیت ها ندارند و تنها به دلیل وابستگی قومی و طایفه‌ای و اغراض خاص شخصی و باند بازی به کار گرفته‌شده‌اند و این‌گونه عزل و نصب‌های سلیقه‌ای و فامیلی می‌تواند مشکلات زیادی را به‌نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل نماید و موجبات نارضایتی مردم را فراهم نماید .

خطیب جمعه برازجان ۲۶مرداد با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، بازگشت غرورآفرین این حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس را نشانه‌ای از ایمان و صلابت مردان باخدا دانست و گفت: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که در درون آن، فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت نهفته است.

مصلح در ادامه افزود :هم‌اکنون به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه ولی‌فقیه و مقاومت ملت ما در اوج، عزت و استقلال قرار داریم و هیچ قدرتی و دولتی توان مقابله با ایران را ندارد .