یک بسته آب معدنی به تیم شاهین کمک نشده است /آغاز بکار  سامانه شفافیت شهرداری
یک بسته آب معدنی به تیم شاهین کمک نشده است /آغاز بکار  سامانه شفافیت شهرداری

ندای استان:امیری گفت: مردم باید خود را در آبادسازی شهر سهیم بدانند، اما شهرهای ما هنوز دولتی هستند و جرات نکرده ایم بار شهر را بر دوش مردم بگذاریم.

به گزارش ندای استان، سیدنورالدین امیری در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله اول سامانه شفافیت شهرداری بوشهر با انتشار جزییات و اطلاعات قراردادهای سال ۹۷ و ۹۸، تمام پیمان ها در سایت اطلاع رسانی شهرداری بوشهر قابل دسترسی و مشاهده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات به حق مردم شفافیت بوده است، ادامه داد: علی رغم برخی مقاومت ها، این اقدام به منظور شفاف سازی فعالیت های مالی شهرداری و دسترسی شهروندان به اطلاعات پیمان ها و قراردادها انجام شده و به مرور و با گزارش پیشرفت پروژه ها، بسته های سرمایه گذاری، و گزارش تفریغ بودجه شهرداری تکمیل خواهد شد.
شهردار بوشهر با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور افزود: خرید اقلام موردنیاز شهرداری نیز در قالب سامانه کشوری ستاد انجام می شود تا با در نظر گرفتن سود و صلاح شهرداری، شائبه ای در خصوص خریدها از بازار به وجود نیاید.
یک بسته آب معدنی به تیم شاهین به شهرداری کمک  نشده است
امیری با بیان اینکه وقتی سفره مردم کوچک می شود درآمد شهرداری هم کم می شود، اظهار کرد: خوشبختانه سطح و کیفیت مطالبات مردم بالا رفته، ولی درآمدهای شهرداری به نحو فاجعه باری کاهش پیدا کرده است؛ ضمن اینکه مسئولیت های اجتماعی دیگر مثل یک تیم لیگ برتری هم به گردن شهرداری می افتد.
وی تاکید کرد: تا امروز کسی حتی یک بسته آب معدنی بابت تیم شاهین به شهرداری کمک نکرده است.
شهردار بندر بوشهر با تاکید بر اهمیت مشارکت های مردمی خاطرنشان کرد: مردم باید خود را در آبادسازی شهر سهیم بدانند، و شهروند باید احساس تعلق خاطر داشته باشد، شهرهای ما هنوز دولتی هستند و جرات نکرده ایم بار شهر را بر دوش مردم بگذاریم.
سید نورالدین امیری با بیان اینکه نمایندگان در مجلس قانون مصوب کنند، تصریح کرد: الان نماینده ها بیرق ها را بالا برده اند اما من خواهش می کنم کمی به وظیفه مجلس خود رسیدگی کنند، بخش اعظم مشکلات امروز ما به دلیل نبود قانون یکپارچه مدیریت شهری است.
وی عنوان کرد: هر کدام از دستگاه ها تحت عنوان فرهنگی کاری انجام می دهد، پس نقش شهرداری چیست؟ نام ما هم کلیددار است، اما از روی کلید ما ده ها کلید زده اند!
ایسنا نوشت،شهردار بندر بوشهر یادآور شد: از نمایندگان خود بخواهیم به دنبال قانونگذاری برای رهایی از مشکلات شهر باشند.
امیری با اشاره به برخی از انتقادات موجود بیان کرد: تصمیماتی که در حوزه های مختلف شهری اخذ می شود بر اساس توسعه و بهبود فضا بوده است.