ورزشگاه شهید مهدوی تا دوشنبه آماده می شود
ورزشگاه شهید مهدوی تا دوشنبه آماده می شود

ندای استان:سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: با پیگیری‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان، ورزشگاه شهید مهدوی تا دوشنبه آماده می شود.

به گزارش ندای استان، خداکرم ایزدپناه  که برای مراحل ثبت قراردادها و صدور کارت‌های بازی در تهران است، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته ورزشگاه شهید مهدوی تا دوشنبه ۲۸ مرداد برای برگزاری نخستین دیدار شاهین شهرداری بوشهر در فصل جدید لیگ برتر آماده خواهد شد.

او از مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان برای پیگیری‌هایشان به منظور مهیا شدن شرایط ورزشگاه شهید مهدوی تشکر کرد و افزود: آقای بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، برای پیگیری شرایط ورزشگاه در تهران به سر می برد و جلساتی با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرده است.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: بهروزیان فرد به هواداران شاهین قول داده است که ورزشگاه شهید مهدوی آماده بازی تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

شاهین شهرداری بوشهر که به تازگی به لیگ برتر فوتبال راه یافته است، در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها جمعه اول شهریور میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.