مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر بوشهر فعالیت خود را از سرگرفت
مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر بوشهر فعالیت خود را از سرگرفت

ندای استان:دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر بوشهر که با قرار گرفتن در زمره مراکز دولتی تعطیلی شده بود با واگذاری به موسسه نیکان فردوس لیان فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش ندای استان،رئیس هیات مدیره دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر  بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: این دانشگاه  از ترم پیش رو در هشت رشته در مقطع های  کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

مهدیه هوشمند افزود: این واحد در مقطع کاردانی در رشته های طراحی دوخت، روابط عمومی، امور فرهنگی، عکاسی و گرافیک و در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌هایی از جمله طراحی دوخت، روابط عمومی و گرافیک پذیرش دانشجو دارد.

وی ادامه داد: این دانشگاه به عنوان مرکزی شغل محور است و نیاز صنوف را تأمین و دانش آموختگان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

هوشمند یادآور شد: ۷۰ درصد آموزش‌های دانش آموختگان در این دانشگاه واحدهای عملی و  تنها ۳۰ درصد از فراگیری دانش آموختگان در قالب واحدهای تئوری است.

وی ادامه داد: زمان نامنویسی برای مقطع کاردانی ۲۷ مرداد و مقطع کارشناسی دوم شهریورماه است که در هر رشته قابلیت جذب ۷۵ دانشجو وجود دارد.

هوشمند افزود: به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در صورتی که خبرنگاران و عکاسان تمایل به تحصیل در این واحد دانشگاه علمی و کاربردی را داشته باشند تخفیف ویژه در شهریه آنها لحاظ می‌شود

وی یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی در استان بوشهر اکنون در ۱۰ هزار دانشجو دارد و تاکنون سه هزار دانشجو از مراکز علمی کاربردی استان فارغ تحصیل شدند.