اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بوشهر انتخاب شدند
اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بوشهر انتخاب شدند

ندای استان:معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: در برگزاری سومین دوره انتخابات اعضای جدید انجمن حمایت ازحقوق مصرف کنندگان بوشهر اعضای این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، رضا جمالی عصر امروز در برگزاری سومین دوره انتخاباتانجمن حمایت ازحقوق مصرف کنندگان بوشهر با تاکید بر اشاعه فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان و تثبیت و تعمیق آن در میان گروه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: جلوگیری از ایجاد هرگونه تبانی، انحصار و تحمیل شرایط از سوی عرضه کنندگان کالا و خدمات از اهداف تشکیل این انجمن است.

وی با اشاره به تشکیل انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید گنندگان افزود: با توجه به اتمام دوره چهارساله این انجمن فرایند سومین دوره انتخابات اعضای جدید انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان بوشهر به‌صورت رسمی با  حضور  هیئت نظارت بر انتخابات انجمن برگزار شد.

جمالی بیان کرد: پس از برگزاری انتخابات اعضای جدید انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان بوشهر از میان داوطلبان عضویت در هیئت مدیره انجمن مذکور، پنج نفر به‌عنوان عضو اصلی و دو عضو علی البدل انتخاب شدند.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در این انتخابات زینب سعیدیان با ۲۲رای، عبدالکریم تماری ۱۹ رای، ایمان حیدری ۱۶ رای،  رضا دریس ۱۳ رای، راضیه حیدری با ۱۱ رای بهعنوان عضو اصلی تعیین شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این انتخابات دو عضو علی البدل شامل سید عبدالله نژادحسینیان با ۸ رای و فاطمه فتحی با ۸ رای و دونفر بازرس شامل عبدالرحیم غلامی‌پور با ۲۱ رای و علی مومنی با  ۱۴ رای انتخاب و تعیین شده است.

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، انتقال و پیگیری موارد مرتبط با حقوق مصرف‌کنندگان به انجمن ملی و سازمان‌های مربوط را اهداف و وظایف تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دانست.

جمالی برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با حقوق مصرف‌کننده و فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی مصرف‌کنندگان را از دیگر اهداف و وظایف تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دانست.