استقبال خوبی از طرح بخشودگی جرائم در استان بوشهر نشده است
استقبال خوبی از طرح بخشودگی جرائم در استان بوشهر نشده است

ندای استان: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار شده است که تا کنون استقبال خوبی نشده است.

به گزارش ندای استان به نقل ازمهر،عبدالله شیرکوند صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شعار سال و توجه به تولید داخلی تأمین اجتماعی فعالیت‌های مختلفی را در راستای کمک به واحدهای تولیدی انجام می‌دهد.

وی از اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان همزمان در سراسر کشور در استان بوشهر خبر داد و گفت: بدهی کارفرمایان در استان بوشهر بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: این طرح ویژه کارفرمایان خوش حسابی که حداقل پس از وقوع بحران طی چهار ماه از ۱۸ ماه سپری شده حق بیمه تأمین اجتماعی را پرداخت کرده باشند است.

شیرکوند عنوان کرد: تاکنون استقبال خوبی از این طرح از سوی کارفرمایان در استان بوشهر صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در راستای رفع موانع تولید، نسبت به ارسال سابقه حمایتی اقدام کرده است، تصریح کرد: ما خواستار تعامل سازنده و دو سویه با فعالان اقتصادی و تولیدی هستیم چرا که این همکاری‌ها و در کنار هم بودن‌ها موجب می‌شود در شرایط سخت تحریم‌ها موفق تر عمل کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که امروز گریبانگیر استان‌های ساحل نشین است بحث بیمه صیادان است، افزود: مشاغل حوزه دریانوردی بسیار سنگین و طاقت فرسا است که تلاش داریم با ارائه پیشنهادهای مختلف این مشکل را نیز مرتفع کنیم.