فرماندار:پاسخ استعلامات ادارات به کارآفرینان بیشتر از یک هفته طول نکشد
فرماندار:پاسخ استعلامات ادارات به کارآفرینان بیشتر از یک هفته طول نکشد

ندای استان:فرماندار شهرستان گناوه گفت: پاسخ استعلامات ادارات به کارآفرینان بیشتر از یک هفته طول نکشد.

به گزارش ندای استان،سید علی پاکنژاد در نشست تسهیل کار گروه اشتغال شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: ۳۱ شهرستان کشور جزء شهر‌های توسعه نیافته هستند که بندر گناوه نیز یکی از این شهرستان‌ها است.

وی ادامه داد: این یک فرصت خوب برای جذب اعتبارات برای شهرستان است و دولت نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های توسعه نیافته دارد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: اداراتی که جزء کارگروه اشتغال هستند باید کارگروه تشکلیل دهند تا هر چه سریعتر بتوانند مشکلات و موانع کارآفرینان را رفع کنند.

پاکنژاد بیان کرد: در بعضی ادارات پاسخ به استعلامات چندین هفته طول می‌کشد، این موضوع اصلا قابل قبول نیست و پاسخ به استعلامات در ادارات باید ظرف یک هفته انجام شود و اگر در این امر کوتاهی صورت پذیرد، بر خورد می‌شود.

وی درمورد پاسخ سریع به جواب استعلامات افزود: چنانچه کارآفرینی سریعتر جواب استعلام خود را از ادارات مربوطه دریافت کند و پروانه کار بگیرد قطعا چند جوان جوای کار به کار گماشته می‌شوند و معضل بیکاری خود به خود برطرف می‌شود.

پاکنزاد در مورد بازارچه شهرداری که مدتهاست رها شده است افزود: تا پایان تیرماه باید تکلیف این بازارچه مشخص شود و زنان بی سرپرست و بد سرپرست با ایجاد شغل در این بازارچه امرار معاش خواهند کرد.

وی در خصوص مشکل آب شهرستان گناوه گفت: کار‌های راه اندازی آبشیرین کن توسط بخش خصوصی انجام شده است اگر چه یک سری مشکلات مالی هستند که هرچه سریعتر باید حل شوند.

فرماندار شهرستان گناوه یادآور شد:باید در کار ارباب رجوع تسهیل گری کنیم نه این که با سنگ اندازی در کار آن‌ها مشکلاتشان را دو چندان کنیم.