اوایل هفته آینده هوای بوشهر گرم تر می شود
اوایل هفته آینده هوای بوشهر گرم تر می شود

ندای استان:هواشناسی بوشهر از افزایش تدریجی دمای هوا از اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش ندای استان، محمدرضا انصاری عنوان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز ضمن کاهش سرعت وزش باد و در پی آن کاهش تلاطم دریا، جهت جریانات به تدریج به جنوبی تغییر می یابد.

وی افزود: همچنین طی ساعاتی از عصر امروز در مناطق جنوبی و شرقی استان در برخی ساعات شبانه روز ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال ناپایداری های موقت جوی دور از انتظار نمی باشد و از اوایل هفته آینده دمای هوا به تدریج افزایش می یابد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: در جدول مقایسه ای دمای هوای امروز، برازجان و خورموج و پس از آن اهرم گرم ترین شهرستان ها هستند.

انصاری خاطرنشان کرد: بر اساس این پیش بینی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با غبار محلی و وزش ملایم باد، در برخی نقاط خصوصاً مناطق مرتفع جنوبی و شرقی همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی و جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، از عصر امروز متغیر غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

گفتنی است ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فاصله دور از ساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر، از امشب در همه سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر است.

به گزارش ایسنا، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۸ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۱۹، جزر دوم دریا ساعت ۱۶:۵۵ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۱۶ خواهد بود.