ظرفیت بانوان برای توسعه شهرستان تنگستان استفاده می‌شود
ظرفیت بانوان برای توسعه شهرستان تنگستان استفاده می‌شود

ندای استان:فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ظرفیت بانوان برای توسعه شهرستان تنگستان استفاده می‌شود.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح پنجشنبه در نشست کمیسیون امور بانوان تنگستان اظهار داشت: امروز بایستی توانمند سازی بانوان در زمینه‌های مختلف در جامعه مد نظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان و نخبگان به عنوان موتور حرکت جامعه می‌تواند شهرستان را به سمت توسعه و پیشرفت روزافزون سوق دهد.

رفیعی پور ادامه داد: ترویج سبک زندگی اسلامی، ارتقای آگاهی بانوان، توانمندسازی و امید بخشی به قشر زنان و تقویت زنان در راستای مسائل سیاسی و اقتصادی و دیگر حوزه‌ها از مهمترین برنامه‌ها و دغدغه‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اجرای طرح بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و لزوم بیمه زنان روستایی افزود: امروز طرح‌های مختلفی توسط دولت در حال ارائه شدن است که یکی از علت‌های عدم مشارکت و توجه زنان به این طرح‌ها نداشتن آگاهی است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته است.

رفیعی پور ضمن تاکید بر ترویج و توسعه بیمه اجتماعی زنان تصریح کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران بایستی در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند که در صورت مشارکت حداکثری بانوان از این طرح، آسیب‌های اجتماعی نیز به تبع آن کاهش پیدا خواهد کرد.